بهبود مسیر مهدیس به شهرستان کوت عبدالله

مسیر مهدیس به شهرستان کوت عبدالله 350 اصله نهال خرزهره کاشته و  لوله گذاری طرح قطره ای شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات منطقه هشت اهواز، مسیر مهدیس به شهرستان کوت عبدالله ۳۵۰ اصله نهال خرزهره کاشته و  لوله گذاری طرح قطره ای شد.

 

لوله گذاری طرح قطره ای مسیر مهدیس به شهرستان کوت عبدالله به طول ۲۰۰۰ متر

اجرای عملیات لوله گذاری بمنظور توسعه شبکه آبیاری قطره ای جهت بهبود فضای سبز از مسیر میدان تعاون مهدیس به سمت به شهرستان کوت عبدالله در حال انجام است.

 

به گزارش اداره ارتباطات منطقه هشت، این طرح با هدف توسعه فضای سبز و کاهش هدررفت آب در حال انجام است . با اجرای این طرح، آب به صورت قطره‌ای و در میزان دقیق و محدودی برای گیاهان آبیاری خواهد شد و از این رو به جلوگیری از هدررفت آب، کاهش هزینه‌های فضای سبز و افزایش عملکرد فضای سبز‌ کمک خواهد کرد .

لازم به ذکر است تا کنون هفتصد متر از این طرح به اجرا درآمده است و مابقی در حال انجام است

 

 کاشت ۳۵۰ اصله نهال خرزهره در بلوار مهدیس به سمت شهرستان کوت عبدالله

به منظور توسعه فضای سبز و بهبود منظر شهری، کاشت ۳۵۰ اصله نهال خرزهره در بلوار مهدیس به سمت شهرستان کوت عبدالله انجام شده است.

 

به گزارش ارتباطات منطقه هشت، این اقدام در جهت توسعه فضای سبز انجام شده است شده است. نهال‌های کاشت شده برای زیباسازی و تزیین بلوار مهدیس و تامین نیاز به گیاهان تزیینی در این منطقه کاشت شده‌اند.

با کاشت این نهال‌ها، علاوه بر زیباسازی فضای شهری، امکاناتی مانند خنک کردن هوای شهر و جلوگیری از ایجاد آلودگی هوایی نیز فراهم می‌شود.