برگزاری یادواره شهدای کارمند در قم

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان قم از برگزاری یادواره شهدای کارمند، غبارروبی مزار شهدا، رزمایش میز خدمت جهادی، کارگاه سواد رسانه، دیدار با علما و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در قم خبر داد.

به گزارش شهرداران،  در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته قشر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)، سردار سید جواد هاشمی بیان کرد که بسیج همواره درخت طیبه نظام اسلامی بوده است. او اظهار کرد که بسیجیان همواره در مسیر رشد و توسعه جمهوری اسلامی مؤثر بوده‌اند و جمهوری اسلامی با بسیجیان توانسته در عرصه جنگ ترکیبی حضور پیدا کند. سردار هاشمی همچنین به این نکته اشاره کرد که امروز دشمن فشار خود بر جمهوری اسلامی را در عرصه‌های مختلف ادامه می‌دهد، اما باید بداند که اندیشه‌ای که در فکر ملت بوده اجازه نمی‌دهد تلاش‌های آن‌ها به ثمر برسد.

در ادامه نشست خبری، سردار هاشمی به برنامه‌های هفته قشر سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان قم اشاره کرد. او اعلام کرد که در این هفته ابتدا بیانیه‌ای صادر خواهد شد و سپس مراسمات مختلفی ازجمله غبارروبی مزار شهدا، یادواره شهدا، تکریم کارمندان، برپایی میز خدمت جهادی و غیره برگزار خواهد شد. او با تاکید بر اینکه مردمی بودن دولت توسط مدیران به تصویر کشیده می‌شود، بیان کرد که مدیران از مردم جدا نیستند و مردم نیز از مدیران جدا نیستند و برپایی میزهای خدمت نیز در همین راستا است.

در یک بخش دیگر از مقاله، سردار هاشمی به اهمیت دیدار چهره به چهره توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود که در طول این هفته دیدار با علما، کارگاه سواد رسانه، نشست جهاد تبیین، مسابقات ورزشی، جلسات هیأت اندیشه‌ورز و … نیز دنبال می‌شود. او ابراز کرد که در استان قم مدیران همراه و همکار هستند و این همراهی و همکاری موجب شده است تا در طول این هفته ۱۲ میز خدمت داشته باشیم.

به این ترتیب، سردار سید جواد هاشمی در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته قشر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در سالن جلسات شهرداری قم بیان کرد که بسیج همواره درخت طیبه نظام اسلامی بوده است و برنامه‌های این هفته شامل بیانیه‌ای، مراسمات مختلف و دیدارهای چهره به چهره است.