برگزاری مراسم شب های قدر در محلات توحید و دریان نو

آمادگی مساجد محلات توحید و دریان نو برای میزبانی مسافران نوروز و شهروندان محلات توحید و دریان نو به منظور برگزاری مراسم باشکوه شب های قدر

به گزارش خبرگزاری شهرداران و اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۲ محمد کریمی شهردار ناحیه۶ از آماده بودن مساجد محلات توحید و دریان نو برای برگزاری مراسم شب های قدر خبر داد .

شهردار ناحیه۶ گفت : با توجه به اینکه مساجد و تکایا به عنوان محورهای اصلی و عبادی در ماه مبارک رمضان محسوب می‌شوند به همین منظور شهرداری ناحیه۶ همراه با کلیه اقشار و شهروندان در اجرای فعالیت‌های مذهبی اقدامات ویژه ای را از قبل ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار داده است.
کریمی گفت : آماده سازی و مشارکت در غبارروبی مساجد، اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه ، پاکسازی، نظافت و شستشوی مستمر پیرامون مساجد و پاکسازی محوطه داخلی مساجد از اقدامات انجام شده در آستانه ماه مبارک رمضان بوده که قبلا”با محوریت اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری ناحیه۶ انجام و گزارش آن خدمت مردم شریف محلات توحید و دریان نو رسیده است .
وی در پایان پیشاپیش ضمن تسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام بیان کرد: در آستانه برگزاری مراسم شب های قدر و شهادت امام علی(ع) و لیالی قدر شهرداری ناحیه۶ آماده ارائه و خدمات رسانی به مساجد سطح ناحیه می باشد .