برگزاری رویداد آموزشی مدیریت زمان و برنامه ریزی ویژه ایثارگران شهرداری مشهد

مدیرکل دفترنوسازی و تحول سازمانی شهرداری از برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت زمان و برنامه ریزی برای برای کارکنان ایثارگر تبدیل وضع شده شهرداری مشهد خبر داد.

به گزارش شهرداران، رویداد آموزشی مدیریت زمان و برنامه ریزی ویژه ایثارگران شهرداری مشهد برگزار شد.

“مهدی یاراحمدی خراسانی”گفت: این کارگاه یک روزه با تدریس درمحورهای مختلف براساس متدهای روز دنیا و ذکر مثال برای هر آیتم برگزار شد.

وی خطاب به کارکنان ایثارگری که به تازگی در مجموعه شهرداری مشهد تبدیل وضع شده اند، تصریح کرد: شما به عنوان الگوی برای دیگر کارکنان، قدر خود را بیشتر بدانید و از هر فرصت و امکانی برای ارائه خدمت به ایران اسلامی فروگذار نکرده که قطعاً توفیق و تأییدات الهی همراه همیشگی تان خواهد بود.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد خطاب به کارکنان ایثارگر شهرداری مشهد افزود: حوزه آموزش و توانمندسازی در ارایه آموزش های درون سازمانی با رویکردهای مسئله محور، مشارکتی؛ تعاملی و اقتضایی درحال خدمت رسانی است و می توانید نسبت به اعلام مسایل و موضوعات تخصصی خود به کارشناسان نوسازی و تحول سازمانی و نمایندگان آموزش حوزه خود اقدام نمایید چرا که معتقدیم توجه به حل مسایل می‌تواند نحوه خدمت رسانی را موثرتر کند .

یاراحمدی‌خراسانی بیان کرد: امید است تا با همکاری و مشارکت تمامی سرمایه های انسانی شهرداری مشهد، و تلاش گروه آموزش و توانمدسازی دوره های آموزش برای امسال با رویکرد هم اندیشی، هم گرایی و هم افزایی برنامه ریزی شود