برگزاری دومین جشنواره بین‌المللی ماه امت

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برگزاری دومین جشنواره بین‌المللی ماه امت، فرصتی برای شکوفایی استعدادها است.

به گزارش شهرداران، حجت‌الاسلام “حسن منصوریان” با اشاره به اینکه اولویت اصلی مدیریت شهری در این دوره، ایجاد حال خوب برای مردم است، افزود: محور اصلی برنامه‌های ما در شهر امام‌رضا(ع) این است که مبانی فکری، مطابق با هویت و فرهنگ رضوی باشد.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های فرهنگی توجه ویژه‌ای به پیوست اجتماعی داریم، گفت: سعی بر این بوده که با تکیه بر سلیقه و ذوق مردم بتوانیم در فضاهای سبز، پارک‌ها، فرهنگسراها، سالن‌های ورزشی و … برای اقشار مختلف شهروندان و خانواده‌ها حال خوب ایجاد کنیم.

منصوریان در ادامه به برگزاری رویداد بین المللی «ماه امت ۲» اشاره کرد و افزود: این رویداد را در حاشیه شهر تعریف نموده‌ایم چراکه حاشیه شهر را یک فرصت می‌دانیم و نه تهدید.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: استعدادها و ظرفیت‌های شگفتی در این پهنه‌ها داریم که با برگزاری چنین برنامه‌هایی سعی داریم این ظرفیت‌ها را به شکوفایی برسانیم.

وی با اشاره به اولین رویداد ماه امت که سال گذشته با استقبال پرشور مردمی همراه شد، گفت: همین استقبال موجب شد تا حوزه فرهنگی نسبت به تعریف جشنواره «ماه امت ۲» در شهرک شهید رجایی یا همان «قلعه ساختمان» اقدام کند.