با هدف رویکرد توانمندسازی و انتقال تجارب انجام شد؛

برگزاری دوره آموزشی «مدیریت رفتار سازمانی» ویژه مدیران میانی شهرداری فردوس

مدیر کل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد از برگزاری دوره ی آموزشی ویژه مدیران میانی با رویکرد توانمندسازی و انتقال تجارب به دیگر شهرداری های استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش شهرداران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مدیر کل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد از برگزاری دوره ی آموزشی «مدیریت رفتار سازمانی»  ویژه مدیران میانی با رویکرد توانمندسازی و انتقال تجارب به دیگر شهرداری های استان خراسان رضوی خبر داد.

سیدمرتضی رضوی نژاد گفت: این دوره با هدف توسعه شایستگی ها و توانمندی مدیران در راستای افزایش مهارت های مدیریتی و چابک سازی برنامه ریزی شد که با توجه به نقش اجرایی و عملیاتی ایشان به صورت آموزش های حضوری و جلسات هم اندیشی با حضوراکبری، شهردارفردوس، معاونان و مدیران آن شهرداری برگزار شد.

وی با اشاره به فرآیند تدوین تقویم و برنامه های آموزشی ویژه مدیران مبتنی بر توسعه شایستگی ها افزود: در راستای ارتقاء شایستگی ها و توانمندی‌های مدیران میانی به عنوان مهم‏ترین ارکان اثرگذار در شهرداری مشهد، دوره آموزشی مدیریت رفتار سازمانی به مدت دو روز به صورت حضوری و کارگاه-محور در تاریخ ۶ و هفت دی ماه سال جاری در شهرستان فردوس، برنامه ریزی و اجرا شد.

رضوی نژاد هدف از آموزش و توسعه مدیران را، ارتقاء سطح مهارت های انسانی، فنی- تخصصی و ادراکی دانست و بیان کرد: مدیران توسعه یافته، علاوه بر رشد وارتقا فردی، باعث توسعه توانمندی و خلاقیت سازمانی نیز خواهند شد. وی تصریح کرد: به منظور افزایش کارآیی و بهره وری سازمانی، توجه بیشتر به توسعه مدیران لازمه توسعه مدیریت شهری است.

مدیر کل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد در ادامه بیان کرد: در این رویداد آموزشی تعداد ۲۵ نفر از مدیران میانی از ستاد، مناطق و سازمان ها شرکت کردند که مهمترین سرفصل های آموزشی شامل نگاه مدیران به ذینفعان خارج از سازمان، آشنایی با تکنیک های کار تیمی و جمعی، آشنایی با اصول یادگیری و انتقال دانش و تجربه و بکارگیری پاداش-توجه و قدردانی در مدیریت انگیزش کارکنان و ارتقاء روحیه خدمت پذیری توسط مدرس این دوره اموزشی علیرضا کوشکی جهرمی، استاد دانشگاه علامه طبایی تهران ارائه شد.

وی در خاتمه گفت: امید است با ادامه این مسیر و برگزاری دوره ها به صورت حضوری و اثر بخش به اهداف توسعه ای خود بیش از پیش دست یابیم.