برگزاری جشنواره مسابقات ورزشی کودکان کار در سمنان

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری جشنواره مسابقات ورزشی کودکان کار در این شهر به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

به گزارش شهرداران، جشنواره مسابقات ورزشی کودکان کار در سمنان در این شهر به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد. سیدکریم محمدی، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، این خبر را اعلام کرد. جشنواره مسابقات ورزشی کودکان کار با مسابقات متنوع ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزشی برپا شد.

محتوای جشنواره ورزشی کودکان کار در سمنان
این جشنواره با برگزاری مسابقه‌های متنوع ورزشی شامل دارت، طناب‌کشی، بازی با حلقه، طناب‌بازی، پرتاب حلقه، پذیرایی و اهدای جوایز برگزار شد. این برنامه لحظاتی خوش و به یاد ماندنی برای کودکان و حاضران در جشن به ارمغان آورد.

 نقش بازی و ورزش برای کودکان کار
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، خاطرنشان کرد که بازی و ورزش علاوه بر تضمین سلامت کودکان، آنها را با کار گروهی آشنا می‌کند و موجب می‌شود انرژی کودکان تخلیه شود. این فعالیت ها همچنین به کودکان کمک می‌کند تا در تفکر خود عملی تر شوند و استعدادشان رشد کند.

 هدف اصلی برگزاری جشنواره
محمدی اظهار نمود که هدف اصلی برگزاری جشنواره مسابقات ورزشی کودکان کار در سمنان، ایجاد نشاط اجتماعی بوده است. این جشنواره با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان، قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات محله ناسار و مرکز مهر حامی در فرهنگسرای تدین شهر سمنان برگزار شد.