برگزاری آیین روز شکوفه ها (مهر اولی ها) در مدرسه شهید محمد نوتاش منطقه ۱۹

آیین روز شکوفه ها، مراسم بدرقه کلاس اولی ها با حضور حبیب الله قربانی مهر مدیر آموزش و پروش منطقه، خانم مرد آزا مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، رضا شیرزادیان مشاور و رییس دفتر شهردار منطقه و معاونین، مدیران شهری و پلیس راهور در مدرسه شهید محمد نوتاش برگزار شد.

به گزارش شهرداران، آیین روز شکوفه ها، مراسم بدرقه کلاس اولی ها با حضور حبیب الله قربانی مهر مدیر آموزش و پروش منطقه، خانم مرد آزا مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، رضا شیرزادیان مشاور و رییس دفتر شهردار منطقه و معاونین، مدیران شهری و پلیس راهور در مدرسه شهید محمد نوتاش برگزار شد.

🎉 بخش ۱: برگزاری آیین روز شکوفه ها (مهر اولی ها) در مدرسه شهید محمد نوتاش منطقه ۱۹

روز شکوفه ها، مراسم مهمی است که سالانه برای بدرقه کلاس اولی ها در مدرسه شهید محمد نوتاش منطقه ۱۹ برگزار می شود. این مراسم با حضور حبیب الله قربانی مهر، مدیر آموزش و پرورش منطقه، خانم مرد آزا مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، رضا شیرزادیان مشاور و رییس دفتر شهردار منطقه و معاونین، مدیران شهری و پلیس راهور برگزار می شود.

🎉 بخش ۲: مقصود از آیین روز شکوفه ها

در این مراسم، حبیب الله قربانی مهر ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و فرا رسیدن ماه ربیع الاول، به دانش آموزان توصیه می کند که با خواندن درس ها، به عنوان شهروندان موثری عمل کنند و با کار و فعالیت تیمی و جمعی، مسائل و اتفاقات خوبی را رقم بزنند. مقصود این آیین نه تنها آغاز سال تحصیلی جدید است، بلکه به معرفی مهر مهدوی، مهر پویا، هویت ملی و مدرسه امید آفرین نیز می پردازد.

🎉 بخش ۳: خدمات ارزنده مدیریت شهری در آماده سازی مدارس

مدیر آموزش و پرورش منطقه نیز با اشاره به خدمات ارزنده مدیریت شهری در طرح استقبال از مهر و آماده سازی مدارس برای دانش آموزان، تشکر و قدردانی از زحمات این مدیریت را به عنوان عزیزان شهرداری منطقه ابراز می کند. اقدامات زیادی در حوزه های مختلف برای بازگشایی مدارس انجام شده است و این نشان از غرور و مسئولیت پذیری مدیریت شهری در امر آموزش و پرورش دانش آموزان است.

🎉 بخش ۴: برنامه های مهر مهدوی در سال تحصیلی جدید

براساس گزارش، آیین روز شکوفه ها و آغاز سال تحصیلی جدید با نواختن زنگ توسط مادر بزرگوار شهید مصطفی علیدادی، شهید امنیت انجام شد. در این روند، برنامه های مهر مهدوی با محوریت تقارن بازگشایی مدارس با آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) نیز در دستور کار قرار دارد. برنامه هایی با این محور در طول سال تحصیلی جدید اجرا خواهند شد، که شامل انجام برنامه هایی با همین محور در دستور کار قرار دارد.

در این برنامه، فعالیت های مختلفی انجام می شود از جمله اجرای گروه سرود، برپایی غرفه آموزش های شهروندی، غرفه مدیریت پسماند، غرفه کلینیک گل و گیاه و اهدای بسته های آموزشی اداره آموزش های شهروندی و بدرقه دانش آموزان با اهدای گل و بادکنک به کلاس های درس از جمله این برنامه ها است.