بررسی و اصلاح نقشه های کاربری اراضی منطقه ۸ با حضور نمایندگان شهرداری

با حضور نماینده معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز، نماینده شرکت مشاور عمارت خورشید و معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۸، ​​​​​​​نقشه‌های کاربری اراضی در محدوده شهرداری منطقه ۸ مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهرداران،  جلسه بررسی نقشه های کاربری اراضی وضع موجود در محدوده شهرداری منطقه ۸، با حضور نماینده معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز، نماینده شرکت مشاور عمارت خورشید و معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۸ در محل شهرداری این منطقه برگزار شد. در این جلسه نقشه‌های وضع موجود به لحاظ نوع کاربری مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شد تا برخی مغایرت‌های رویت شده در این نقشه ها توسط شرکت مشاور اصلاح شده و جهت طرح در کمیته راهبری، به شهرداری تبریز و اداره کل راه وشهرسازی تحویل داده شود.

در این جلسه، با حضور نماینده معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز به عنوان نماینده اصلی و نماینده شرکت مشاور عمارت خورشید، نقشه‌های کاربری اراضی مورد بررسی قرار گرفت. این نقشه‌ها به لحاظ نوع کاربری مورد بررسی قرار گرفته و مغایرت‌های موجود در آن‌ها توسط شرکت مشاور اصلاح شده و جهت طرح در کمیته راهبری تحویل داده می‌شود.

همچنین، در این جلسه به لزوم بازدید میدانی اشاره شد و تصمیم گرفته شد که در برخی از موارد، بازدید میدانی انجام شود تا در صورت لزوم مغایرت‌های احتمالی اصلاح شوند. اعضای حاضر در جلسه نیز نسبت به انجام هماهنگی‌های لازم برای بازدید از موارد مشخص اقدام کردند تا در صورت لزوم نسبت به اصلاح مغایرت‌های احتمالی در نقشه‌های کاربری اقدام شود.

با حضور نماینده شرکت مشاور عمارت خورشید، نقشه‌های کاربری اراضی در محدوده شهرداری منطقه ۸ مورد بررسی قرار گرفت. این نقشه‌ها به لحاظ نوع کاربری مورد بررسی قرار گرفته و مغایرت‌های موجود در آن‌ها توسط شرکت مشاور اصلاح شده و جهت طرح در کمیته راهبری تحویل داده می‌شود. همچنین، در این جلسه نیز بر لزوم بازدید میدانی از برخی از موارد تأکید شد و هماهنگی‌های لازم برای انجام بازدید میدانی در نظر گرفته شد تا در صورت لزوم مغایرت‌های احتمالی اصلاح شود.

در این جلسه، نقشه‌های کاربری اراضی در محدوده شهرداری منطقه ۸ به لحاظ نوع کاربری مورد بررسی قرار گرفته و مغایرت‌های رویت شده توسط شرکت مشاور اصلاح شده و جهت طرح در کمیته راهبری تحویل داده می‌شود. همچنین، به لزوم بازدید میدانی اشاره شده و هماهنگی‌های مورد نیاز برای بازدید از موارد مشخص صورت گرفته تا در صورت نیاز اقدامات لازم جهت اصلاح مغایرت‌های احتمالی صورت گیرد.