با پخش ۶۷هزار تن آسفالت، معابر جنوبشرق تهران جانی تازه گرفت

شهردار منطقه ۱۵ گفت: معابر نواحی هفتگانه در قالب اجرای طرح نهضت آسفالت با پخش ۶۷ هزار تن آسفالت از ابتدای سال‌جاری تاکنون بهسازی شد.

به گزارش شهرداران، شهردار منطقه ۱۵ گفت: معابر نواحی هفتگانه در قالب اجرای طرح نهضت آسفالت با پخش ۶۷هزار تن آسفالت از ابتدای سال‌جاری تاکنون بهسازی شد.

شهردار منطقه ۱۵ درباره اجرای نهضت آسفالت در مناطق هفتگانه صحبت کرد. او اعلام کرد که تاکنون در این مناطق ۶۷هزار تن آسفالت پخش شده است. بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، طرح نوسازی روکش آسفالت، که از جمله درخواست های اصلی شهروندان بود، با سرعت و رعایت کیفیت و استانداردهای لازم در حال اجراست. قبل از اجرای این طرح، میانگین پنج ساله آسفالت منطقه ۱۵ حدود ۱۲ هزار تن بود. اما از ابتدای سال تاکنون، بیش از ۶۷ هزار تن آسفالت در معابر منطقه پخش شده است.

به علاوه، شهردار منطقه ۱۵ به تمرکز بر نوسازی چند معبر پر تردد در این طرح اشاره کرد. این معابر شامل بزرگراه امام رضا(ع)، بعثت، بسیج، پایانه خاوران، خیابان شهید فاضل بجستانی، شاهد، بلوار امام رضا(ع)، خیابان شهید غلامی، پدافند هوایی، خوب بخت و… می‌باشند.

شهردار منطقه ۱۵ با ابراز اینکه خدمت رسانی به شهروندان ادامه دارد، اعلام کرد که معابر و خیابان هایی که نیاز به بهسازی دارند در سطح ناحیه شناسایی می شوند و بر اساس اولویت، عملیات عمرانی آنها انجام می شود. در نتیجه، همچنان ادامه خواهد داشت.