شهردار آباده در جلسه شورای نامگذاری شهر آباده:

بانک اطلاعاتی معابر سطح شهر تهیه می شود

به دلیل ضرورتی که در خصوص جمع آوری و تشکیل بانک اطلاعات معابر سطح شهر احساس می شد شهرداری اقدام به برداشت میدانی اسامی و شماره گذاری جدید کوچه های فاقد نام و شماره و ثبت اطلاعات در سامانه GIS نمود.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری آباده، مهدی شاکر شهردار آباده با بیان اینکه تا کنون هیچ گونه پایگاه داده ای و اطلاعات از نام معابر شهر وجود نداشته است اظهارداشت: به دلیل ضرورتی که در خصوص جمع آوری و تشکیل بانک اطلاعات معابر سطح شهر احساس می شد شهرداری اقدام به برداشت میدانی اسامی و شماره گذاری جدید کوچه های فاقد نام و شماره و ثبت اطلاعات در سامانه GIS نمود. که این خود پیش زمینه ای برای اجرای طرح نشانی استاندارد و نصب پلاک آبی با ضمیمه کد پستی املاک و مستغلات می‌باشد.

شهردار آباده افزود: ۹۰ درصد از تشریفات اداری و انتخاب پیمانکاران و عملیات اجرایی انجام شده و و بزودی شاهد شروع پروژه خواهیم بود.

وی در خصوص طرح رویه تابلوها با طراحی جدید مزین به طرح منبت و نماد “آباده، شهر جهانی منبت” و برخی به نام و تمثال مبارک شهدا می باشد اظهارداشت: بزودی و پس از رو نمایی رسمی از طرح جدید ، تعداد ۲۰۰۰ ورق از تابلو نام معابر در کوچه های سطح شهر نصب می شود.