بازدید ۷ ساعته شهردار از فضاهای فرهنگی و خدمات شهری منطقه ۵

منطقه ۵

بازدید ۷ ساعته شهردار از فضاهای فرهنگی و خدمات شهری منطقه ۵
به گزارش شهرداران و روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، داوود گودرزی شهردار منطقه به همراه تعدادی از معاونین و مدیران از چندین مجموعه فرهنگی و خدمات شهری بازدید و از نزدیک نسبت به ارایه خدمات و آمادگی آن بخش ها در راستای رضایتمندی و خدمت رسانی به شهروندان دستورات لازم را صادر نمود .
بنا بر این گزارش ، گودرزی با حضور در ورزشگاه شهیدان رضایی در محله ارم ، ضمن بررسی وضعیت این ورزشگاه و تاثیر آن بر افزایش سرانه فضای ورزشی و فرهنگی محله کم برخوردار ارم دستور لازم برای افتتاح و بهره برداری این مجموعه حداکثر تا پایان فروردین ماه جاری را به معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه صادر نمودند .
سپس با حضور در میدان میوه و تره بار محله در جریان خدمت رسانی این مرکز محلی قرار گرفته و با شهروندان به گفتگو نشسته و به بازدید میدانی از بوستان مجاور محل تره بار رفتند .
شهردار منطقه ۵ سپس با حضور در شهرک نفت در جریان روند اجرای پروژه زمین تنیس و صخره نوردی قرار گرفته و به صورت سر زده ضمن بازدید از معابر منتهی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با حضور در روز بازار سیمون بولیوار ، ضمن بررسی رضایتمندی غرفه داران و شهروندان ، نکاتی را در راستای ساماندهی بازار ابلاغ داشتند .
داوود گودرزی ، پس از این بازدید با حضور در امام زاده شعیب علیه السلام در کن ، ضمن اقامه نماز با تعدادی از گردشگران گفتگو کرده و با حضور در یکی از منازل تاریخی ضمن بازدید ، دستورات لازم را برای تهیه گزارشی مستند در راستای گویش کن ، به معاونت فرهنگی و اجتماعی ابلاغ کردند .
گودرزی در ادامه به بوستان جوانمردان رفته و ضمن بازدید از سازه چادری و ظرفیت فرهنگی این محل ، به بستر رودخانه کن رفت و با حضور در مرکز تولیدات گل و گیاه در جریان آخرین وضعیت فضای سبز منطقه قرار گرفت.