بازدید میدانی شهردار زرند از پروژه های عمرانی و خدماتی در حال اجرا

علی ضیاءالدینی شهردار زرند: نگاه کارشناسی، همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها ملاک اصلی مجموعه مدیریت شهری زرند و حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر پروژه ها را سرلوحه اقدامات خود قرار داده ایم.

به گزارش شهرداران، به نقل ازروابط عمومی شهرداری مهندس ضیاء الدینی شهردار جهادی و  مردمی زرند صبح امروز در ادامهٔ ، سلسله بازدیدهای میدانی و مستمر خود به همراه جمعی از معاونین و مدیران ارشد شهرداری از پروژه‌های در دست اقدام مدیریت شهری بازدید و از نزدیک درجریان مشکلات این پروژه ها و روند پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت.

شهردار زرنددرحاشیه این بازدید ضمن قدردانی ازحمایت های بی دریغ اعضای محترم شورای شهر و همچنین تلاش‌های بی وقفه کارکنان و کارگران شهرداری ، دستورات لازم در خصوص بسیج همه امکانات مجموعه در راستای تسریع در روند پیشرفت این پروژه‌ها را صادر کرد.

وی افزود: در سایه همدلی و همراهی که بین مجموعه شهرداری و اعضای محترم شورای شهر وجود دارد این مجموعه با تمام توان فعالیت های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال کرده و مصمم هستیم با تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی، امکانات مطلوبی برای شهروندان ایجاد کنیم .