بازدید مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران از دو پروژه در حال اجرا

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران از دو پروژه در حال اجرا در منطقه ۱۲ بازدید کرد.

به گزارش شهرداران، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران، در این بازدید خود از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۲، به دو بخش اصلی و مهم توجه کرده است. اولین بخش مربوط به مجموعه ورزشی امامزاده یحیی (ع) است که در ناحیه ۲ قرار دارد. این پروژه با هدف ارتقای سرانه ورزشی در یکی از محله‌های کم‌برخوردار شهرداری تهران در حال احداث است. در این پروژه، تا به حال اسکلت و سفت‌کاری آن در فاز یک پروژه تکمیل شده است و در مرحله تأسیسات و نازک‌کاری قرار دارد. طبق برنامه‌ریزی انجام شده، انتظار می‌رود تا آذرماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

بخش دومی که مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران در این بازدید به آن توجه کرده است، حسینیه شیخ زاهد است. این پروژه در ناحیه ۳ منطقه ۱۲ در حال اجرا است. طبق گزارش ارائه شده، ساختمان اصلی این حسینیه در فاز یک پروژه تکمیل شده و در حال حاضر در مرحله تأسیسات و نازک‌کاری قرار دارد. با توجه به برنامه‌ریزی کارشناسان عمرانی منطقه ۱۲، انتظار می‌رود تا آذرماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

بازدید مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران از این دو پروژه، هدفی دقیق داشت. هدف اصلی از این بازدید، آگاهی از روند پیشرفت این پروژه‌ها بوده است. همچنین، این بازدید همچنین به منظور کمک به رفع موانع اجرای این پروژه‌ها انجام شده است. در نظر گرفته شده است که بازدید مدیرعامل و دیگر مسئولان شهری، باعث تسریع در اجرای این پروژه‌ها و همچنین بهبود کیفیت اجرای آنها شود.