بازدید فرماندار پاکدشت از مرکز نگهداری دختران کم توان ذهنی فاطیما

فرماندار پاکدشت با تاکید بر لزوم توانمند سازی خانوادهای تحت پوشش اداره بهزیستی اظهار داشت: تدوین و اجرای راهبردهای هدفمند در مهار آسیب های اجتماعی مهمترین ماموریت بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت صبح روز شنبه و همزمان با فرارسیدن روز جهانی معلولین ،برنامه بازدید محسن اردستانی فرماندار شهرستان پاکدشت به همراه مونسان بخشدار شریف آباد ،خانم افشارها رئیس اداره بهزیستی و دیگر مسئولان شهرستانی از مرکز نگهداری دختران کم توان ذهنی بالای ۱۴ سال فاطیما واقع در روستای کریم آباد برگزار شد.

بر پایه این گزارش فرماندار پاکدشت در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی معلولین ، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد بهزیستی شهرستان از زحمات کارکنان بهزیستی در خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر و کمک به فقر زدایی در جامعه قدردانی نمود.

اردستانی به لزوم توانمند سازی خانوادهای تحت پوشش اشاره داشته و اظهار داشت: تدوین و اجرای راهبردهای هدفمند در مهار آسیب های اجتماعی مهمترین ماموریت بهزیستی است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت در این برنامه گفت : در پاکدشت ۴ مرکز شبانه‌روزی نگهداری از معلولین شدید جسمی و ذهنی فعالیت دارند که ۳۵۰ نفر از معلولین که دارای پرونده هستند، در مراکز شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند.

افشارها خیرین را بازوان توانمند بهزیستی در پیشبرد اهداف محرومیت زدایی دانست و افزود: در حوزه توانبخشی مشکلاتی از قبیل هزینه‌های درمانی و نگهداری از معلولین در خانواده و موضوع حق پرستاری معلولین مطرح است که امیدواریم با مشارکت گسترده خیرین و آحاد مختلف جامعه در طرح‌های حمایتی این اداره علاوه بر حل مشکلات افراد تحت پوشش، شاهد ریشه‌کنی فقر و محرومیت از جامعه باشیم.