بازدید رئیس کمیته امداد از بازارچه صنایع دستی و محصولات کشاورزی گنجینه اثرماندگار

طی بازدیدی که محسنی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) رودبارقصران و لواسان از بازارچه هنرمندان شهرداری داشت،ضمن ابراز خرسندی از تشکیل کانونی جهت فروش محصولات هنری و کشاورزی و حمایت همه جانبه از هنرمندان منطقه، از آمادگی کمیته امداد جهت همکاری خبر داد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون؛ طی بازدیدی که محسنی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) رودبارقصران و لواسان از بازارچه صنایع دستی هنرمندان شهرداری داشت،ضمن ابراز خرسندی از تشکیل کانونی جهت فروش محصولات هنری و کشاورزی و حمایت همه جانبه از هنرمندان منطقه، از آمادگی کمیته امداد جهت همکاری خبر داد.

محسنی با تاکید بر لزوم چنین فضایی برای ارائه فعالیت های هنری و کشاورزی، خاطرنشان کرد: تسهیلاتی که کمیته امداد برای اعطای وام مشاغل خانگی و خدمات دیگر تنها مختص به مددجویان نیست، بلکه عموم هنرمندان و کارآفرینان می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. چراکه دولت حمایت های بسیارخوبی در زمینه مشاغل خانگی ارائه داده ولی اطلاع رسانی ها در این خصوص بسیارکم بوده و دستگاه ها موظف هستند که اطلاعات لازم را در اختیار واجدین شرایط قرار دهد.
در این دیدار جمعی از هنرمندان از جمله محسن فولادی صاحب منحصربه فردترین قرآن چوبی جهان و نماینده هنرمندان بازارچه حضور داشتند.
صالحی مسئول فرهنگسرای البرز فشم در سخنانی عنوان کرد: در این مدت کوتاه از برگزاری بازارچه صنایع دستی توسط شهرداری، فعالیت های بسیارخوبی انجام شده و انشااله در آینده نزدیک شاهد اتفاقات بهتری در منطقه خواهیم بود.