معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان اعلام کرد:

بازدید خانوادگی اصحاب رسانه از اماکن تفریحی و پروژه‌های جدید پارک جنگلی ناژوان

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از برگزاری شانزدهمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» در قالب تور بازدید خانوادگی اصحاب رسانه از اماکن گردشگری و پروژه‌های جدید عمرانی، خدماتی و زیست‌محیطی در پارک جنگلی ناژوان خبر داد.

به گزارش شهرداران، محمدحسن مردانی با اعلام این خبر گفت: در دوره جدید مدیریت شهری، تاکنون پانزده آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های جدید عمرانی، فرهنگی و خدماتی در شهر اصفهان با همراهی اصحاب خبر و رسانه برگزار شده و جزئیات این پروژه‌ها به مدد قلم‌های زیبا و تصاویر جذاب خبرنگاران و عکاسان به سمع و نظر شهروندان رسیده است.

او افزود: شانزدهمین آیین افتتاح و بهره‌برداری، به منطقه جنگلی ناژوان اختصاص دارد و از آنجایی که این مکان، فضایی مفرح و گردشگری به شمار می‌رود، به پیشنهاد اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و استقبال مدیریت منطقه، این ویژه‌برنامه در قالب تور بازدید خانوادگی برای اصحاب رسانه و مدیران شهری تدارک دیده شده است تا ضمن بهره‌برداری از پروژه‌های جدید، از اماکن تفریحی این مجموعه نیز بازدید کنند.

مردانی تصریح کرد: مدیریت پارک جنگلی ناژوان پروژه‌های متعددی را اعم از بهره‌برداری از خیابان آب و مادی قمیش، افتتاح باغ نورانی گل رز، بهره‌برداری از تصفیه‌خانه‌های دانش‌بنیان لوکال، احداث نیروگاه خورشیدی ۷۵ کیلوواتی، احداث کلکتور خط شمال و جنوب، تامین روشنایی جاده سلامت، فیلتراسیون و تصفیه آب برکه باغ پرندگان و…  با هزینه‌ای در حدود ۷۷۰ میلیارد ریال در دست افتتاح دارد که روز یکشنبه هفته جاری با حضور اصحاب رسانه کلنگ‌زنی شده یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

او اظهار کرد: علاوه بر آیین احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های جدید، برنامه‌های تفریحی متعددی اعم از بازدید خانوادگی از آکواریوم ناژوان، باغ خزندگان، موزه صدف‌ها و باغ گیاهان گرمسیری برای همراهان پیش‌بینی شده که مدیران شهری و اصحاب رسانه می‌توانند از آنها بهره‌مند شود.

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان زمان برگزاری این مراسم را یکشنبه ۱۱تیرماه ذکر و خاطرنشان کرد: جزئیات برنامه و زمان و مکان عزیمت از طریق دعوتنامه مکتوب، به اطلاع مدعوین رسیده است.