اولین چمن مصنوعی فوتبال پارکی در استان ایلام احداث می شود

با حضور شهردار ایلام و عضو شورای شهر و برخی معتمدین محل، موضوع احداث اولین چمن مصنوعی مینی فوتبال در پارک هفت تیر ایلام در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام با حضور شهردار ایلام و عضو شورای شهر و برخی معتمدین محل، موضوع احداث اولین چمن مصنوعی مینی فوتبال در پارک هفت تیر ایلام در دستور کار قرار گرفت.

با حضور افشین مظفری شهردار ایلام، حمید مجیدی عضو شورای شهر، نوری معاون شهرسازی شهردار، قربانی معاون خدمات شهری، مهری مدیر حقوقی و ارجمندی رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری ایلام و جمعی از معتمدین محل بازدید از پارک هفت تیر به منظور احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال گل کوچک صورت گرفت.

شهردار ایلام گفت: ترویج و اشاعه ورزش و احیای روحیه نشاط و شادابی از جمله موضوعاتی است در برنامه های شهرداری برای جوانان این محله در دستور کار قرار گرفته و بزودی شاهد بهره برداری ازین زمین ورزشی می باشیم.

حمید مجیدی عضو شورای اسلامی شهر ایلام نیز اظهار داشت: وظیفه شورا خدمتگزاری به شهروندان است ، بهمین خاطر یکی از مطالبات مردم محله احیای فضای سبز پارک مذکور است که بهمین خاطر ما ضمن رسیدگی به موضوع برآن شدیم که یک زمین چمن مینی فوتبال یا گل کوچک در این بوستان احداث شود که چمن مصنوعی آن خریداری شده و در حال فراهم نمودن سایر ملزومات هستیم.

شایان ذکر است این اولین زمین چمن مصنوعی درون پارکی در استان ایلام است که در مرکز استان احداث می شود‌.