شهردار یزد:

اولویت و نگاه ویژه شهرداری یزد توجه به مناطق محروم و کمتر برخوردار است

شهردار یزد با اشاره به اینکه پروژه‌ زیرگذر صاحب الزمان(عج) یزد خواسته اصلی مردم منطقه مریم‌آباد بود، گفت: اولویت و نگاه ویژه شهرداری یزد توجه به مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – ابوالقاسم محی‌الدینی پیش از ظهر روز جمعه بیست و یکم بهمن ماه در آیین کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح صاحب الزمان (عج) یزد، اظهار داشت: در طول یک سال و نیمی که در خدمت مردم شهر یزد هستیم، تلاش کردیم که نگاه ویژه‌ای به مناطق کمتر توسعه یافته داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این راستا اتفاقات خوبی در محلات حسن‌آباد، صدرآباد، محله امام رضا(ع) و دیگر مناطقی که کمتر به آن توجه شده بود رخ داد و خوشبختانه شاهد اجرای برخی پروژه‌های تاثیرگذار در این محلات بودیم.

شهردار یزد ادامه داد: امسال با وجودی که دو سیل عظیم را در شهر یزد شاهد بودیم و پس از سیل هم با اغتشاشاتی روبه‌رو شدیم که همه خسارت‌هایی را به شهر تحمیل و وقت و انرژی شهرداری را به خود معطوف کرد، کار شهرداری معطل نماند و توانستیم در محلات کمتر توسعه یافته اقدامات خوبی انجام دهیم.

محی‌الدینی گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح(زیرگذر) صاحب الزمان(عج) از امروز شروع به‌کار می‌کند و در برنامه شهرداری قرار گرفته که سال آینده و همزمان با ایام‌الله دهه فجر از آن که از درخواست‌های اصلی مردم این منطقه است بهره‌برداری شود.

وی افزود: معمولاً در پروژه‌های تقاطع غیرهم سطح بحث انتقال تاسیسات وجود دارد که در این پروژه هم حدود ۱۸۷ متر خط فاضلاب، ۵۰ متر گاز، ۵۰ متر مخابرات و یک خط فرغی که پل را قطع می‌کند مربوط به آب است و امیدواریم که دستگاه‌های مربوطه در جابه‌جایی تاسیسات همکاری لازم را داشته باشند و نگذارند که این پروژه طولانی شود.

شهردار یزد بیان کرد: این پروژه در ادامه رینگ شهری یزد است و نقش بسیار مهمی در تسهیل تردد شهروندان و کاهش ترافیک ایجاد می‌کند و در صورت اجرای دو تقاطع غیرهمسطح دیگر، این رینگ به پایان می‌رسد.