طرح انضباط شهری در سطح شهر اسلامشهر

طرح انضباط شهری در سطح شهر اسلامشهر ساماندهی بالغ بر ۱۲۰ مورد سد معبر در سطح شهر از ابتدای دی ماه اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی سد معبر در معابر سطح شهر توسط تیم انضباط شهری حوزه معاونت خدمات شهری به منظور رفاه حال شهروندان به صورت مستمر در حال انجام است. ️به گزارش […]

طرح انضباط شهری در سطح شهر اسلامشهر

ساماندهی بالغ بر ۱۲۰ مورد سد معبر در سطح شهر از ابتدای دی ماه

اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی سد معبر در معابر سطح شهر توسط تیم انضباط شهری حوزه معاونت خدمات شهری به منظور رفاه حال شهروندان به صورت مستمر در حال انجام است. ️به گزارش شهرداران و مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در راستای حفظ حقوق شهروندی در حوزه حفاظت از معابر عمومی و تسهیل رفت و آمد شهروندان، طرح رفع سدمعبر در سطح شهر به صورت مستمر در حال اجرا می باشد که به همین منظور ساماندهی و جمع آوری سد معبر محدوده سنگ فرش خیابان باغ فیض، خیابان نوری، ساماندهی دستفروشان خیابان میر عبداله هاشمی، خیابان امام حسن مجتبی،خیابان مطهری ،خیابان باغ نرده، خیابان مهدیه، شهرک واوان، شهرک قائمیه و ساماندهی بالغ بر ۱۲۰ بساط گستر از ابتدای دی ماه تاکنون توسط تیم انضباط شهری حوزه معاونت خدمات شهری انجام شد.

گفتنی است کلیه درخواست های اعلامی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ در خصوص سد معبر به صورت‌ روزانه توسط تیم انضباط شهری حوزه معاونت خدمات شهری بررسی و رسیدگی می شود . لذا از شهروندان محترم تقاضا می شود در پیشگیری از تخلفات و قانون‌شکنی‌ها، همکاری های لازم را داشته و ضمن گزارش تخلفات به سامانه‌های ۱۳۷ شهرداری اسلامشهر، دیدگاه‌ها، پیشنهادها و انتقادات خود را با ما در میان بگذارند.