استاندار همدان:

انسجام اعضای اتاق اصناف نقش موثری در توسعه استان دارد

استاندار همدان گفت: اتحاد، وحدت و انسجام بین اعضای اتاق اصناف می‌تواند نقش موثری در رشد و توسعه استان داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در دیدار با هیات رئیسه اتاق اصناف استان افزود: اصناف استان متشکل از اتحادیه‌ها و اشخاصِ صاحب صلاحیت و سرشناس در بازار سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

وی حضور نمایندگان استان در اتاق اصناف ایران را فرصت مغتنمی برای توسعه عنوان کرد و ادامه داد: سازمان صمت و سایر مجموعه‌های اقتصادی تعامل سازنده و ارتباط خوبی با اتاق اصناف استان و بازاریان دارند و دولت سیزدهم، حمایت‌های لازم از اتاق اصناف استان را خواهد داشت.

استاندار همدان با اشاره به اینکه زمینه لازم در راستای احداث فروشگاه‌های بزرگ در استان فراهم شود، افزود: اتاق اصناف از ظرفیت امکان دولتی در راستای ایجاد نمایشگاه یا کارگاه‌های تولیدی زیرمجموع خود، استفاده کند.

قاسمی فرزاد با قدردانی از عملکرد بازاریان استان در جریان اغتشاشات اخیر تاکید کرد: دولت امنیت و آرامش اتحادیه‌ها و اصناف استان را به بهترین شکل ممکن تامین خواهد کرد.

وی اظهار داشت: اصناف و اتحادیه‌های استان همدان برای توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف باید آموزش‌های حرفه‌ای و تخصصی را در دستور کار قرار دهند.

50e06cc8-e49d-445c-b183-66dac1dbcc6b.jpg386d91cc-2ad1-404f-ae3b-aa5b55ec2536.jpg