توسط اداره +۱۳۷ شهرداری ناحیه۶منطقه۲

انجام بیش از سی مورد از پیام های شهروندان محلات توحید ‌و دریان نو

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۲ بیش از سی مورد از پیام ها و درخواست های شهروندان محلات توحید و دریان نو در یک اقدام جهادی انجام شد .

 

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۲ بیش از سی مورد از پیام ها و درخواست های شهروندان محلات توحید و دریان نو در یک اقدام جهادی انجام شد .
محمد کریمی شهردارناحیه۶منطقه۲ گفت به همت اکیپ اجرایی اداره +۱۳۷ ناحیه۶ بیش از سی مورد از درخواست های شهروندان محلات توحید و دریان نو که درسامانه مردمی ۱۳۷ پلاس ثبت شده بود در یک اقدام جهادی انجام شد .
این طرح با هدف ایجاد رضایت حداکثری در بین شهروندان و در راستای رسیدگی و انجام به حق مطالبات ساکنین محلات ناحیه که مطرح شده بود صورت گرفت .
کریمی شهردار ناحیه۶ افزود ایجاد فضای اعتماد بین شهرداری و شهروندان و رسیدگی به حق درخواست های مطرح شده توسط آنها گام موثری در ایحاد ارتباط شهروند با شهرداری می باشد که به مرور زمان هر شهروند ساکن در محله در مقابل هر مشکلی که مرتبط با شهرداری هست مسئولیت پذیر و درصد مشارکت شهروندان برای حل معضلات شهری را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد لذا یکی از اهداف شهرداری ناحیه۶ نیز اعتماد سازی بین شهروندان با شهرداری است ‌.
شهردار ناحیه۶ در خاتمه نیز اقداماتی از قبیل : جانمایی ، نصب و تثبیت زیر مخزنی های بتنی ، مرمت و صدا گیری دریچه های فلزی ، لایروبی و تخلیه زیر پل های ماشین رو مقابل پارکینگ ها ، مرمت پباده رو ، مرمت سنگ فرش ، رنگ آمیزی زیر مخزنی های بتی ، احداث محل قرار گیری مخزن با بتن ، مرمت تک جدول های سقوط کرده بر داخل انهار و مرمت و بازسازی جداول نهر کتابی ها در چندین نقطه و … را از اقدامات شاخص در این طرح دانست .
وی مجددا” خاطر نشان کرد شهروندان محترم محلات توحید و دریان نو نیز می توانند پیشنهادات ، انتقاد و درخواست های خود را از طریق شماره تلفن های ۹۶۰۳۲۵۸۶ و ۹۶۰۳۲۵۷۶ واحد +۱۳۷ شهرداری ناحیه۶ اعلام تا در اسرع وقت به درخواست ها رسیدگی گردد