در راستای همکاری فی مابین کلانشهرها صورت گرفت؛

انتقال تجربه سامانه مدیریت تراکنش‌های بانکی شهرداری تبریز به ارومیه

در راستای توسعه همکاری های فنی و زیرساختی فناوری اطلاعات در شهرداری ها، سامانه مدیریت تراکنش های بانکی شهرداری تبریز BTMS طی یک تفاهم نامه در اختیار سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز گفت: این مشارکت برای اولین بار با هدف توسعه همکاری های فی مابین و استفاده بهینه از دانش و منابع مشترک انجام شده و امید است با گسترش این همکاری ها شاهد گشایش های موثر در چالش های این عرصه باشیم.

محمدرضا کاظمی افزود: این سامانه با هدف مدیریت تراکنش‌های بانکی در خدمات پرداخت‌های اینترنتی شهرداری تبریز در سال ۹۸ توسط سازمان فاوای شهرداری تبریز تولید و مورد استفاده قرار گرفته بود. با استفاده از این نرم افزار تمامی پرداخت های قبوض شهرداری تبریز که در بسترهای اینترنت بانک، تلفن بانکATM ،  POS پرداخت شده اند قابل مشاهده و مدیریت بوده و کارشناسان این سازمان از خروجی این سامانه در دیگر سامانه های مرتبط بهره مند می شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال تلاش برای توسعه این همکاری ها با دیگر کلانشهرها هستیم و بر این اساس می توانیم با ظرفیت های موجود این سازمان در شمالغرب کشور خدمات بیشتری را ارائه و مشارکت های موثری داشته باشیم.

کاظمی یادآور شد: یکی دیگر از ظرفیت‌های سازمان فاوا شهرداری تبریز، امکان مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های نرم افزاری بوده که سعی داریم، پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی  بزرگتری در حوزه خدمات شهری تبریز و دیگر شهرهای همجوار داشته باشیم.