بهبود وضعیت همکاران و اقدامات شورای ششم مشهد

رییس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای ششم در راستای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی همکاران اقداماتی را اجرایی کرده است. به گزارش شهرداران و  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، فاطمه سلیمی ویژه برنامه مترو شهر و همایش خانوادگی آموزش شهروندی اظهار کرد: به‌منظور برگزاری این مراسم‌ها که موجب کنارهم […]

رییس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای ششم در راستای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی همکاران اقداماتی را اجرایی کرده است.

به گزارش شهرداران و  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، فاطمه سلیمی ویژه برنامه مترو شهر و همایش خانوادگی آموزش شهروندی اظهار کرد: به‌منظور برگزاری این مراسم‌ها که موجب کنارهم بودن خانواده‌ها و افزایش نشاط و شادابی کارکنان می شود از مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری تشکر می‌کنم
وی ادامه داد: در شورای ششم کمیسیون ویژه بانوان و خانواده برای پیگیری مسائل زیرساختی از جمله احداث بوستان‌های ویژه بانوان و پیگیری مسائل رفاهی و خانوادگی کارکنان تشکیل شد.
رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد به اقدامات ویژه این کمیسیون اشاره و تصریح کرد: ارائه خدمات بیمه تکمیلی به نیروهای حجمی و افزایش سقف این بیمه برای تمامی فرزندان همکاران شهرداری در این دوره محقق شد.
سلیمی اضافه کرد: پیگیری تبدیل وضعیت ایثارگران نیز یکی از دیگر اقدامات ما بود که علیرغم تحمیل بودجه فراوان به مدیریت شهری اجرایی شد درحالی که بسیاری از سازمان ها هنوز زیربار اجرای این قانون نرفته‌اند.
وی با اشاره به افتتاح مرکز تخصصی دندان‌پزشکی، گفت: این مرکز در آینده‌ای نزدیک در قاسم‌آباد محله ادیب افتتاح می‌شود؛ همچنین سقف بیمه دندان‌پزشکی نیز افزایش پیدا می‌کند.
رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: خادمی امام مهربانی‌ها تنها به جفت کردن کفش‌های زائران نیست؛ همه همکاران ما که برای سرپا نگه داشتن شهر و ارائه خدمت ویژه به زائران و مجاوران تلاش می‌کنند؛ خادم امام رضا(ع) هستند.
سلیمی افزود: همکاران ما در شرکت بهره‌برداری قطارشهری روزانه پذیرای تعداد زیادی از زائران و مجاوران هستند و باید پاسخگوی تمامی سوالات و درخواست‌های آنان باشند که قطعا کار بسیار سختی است.
وی ضمن عرض خداقوت به کارکنان شرکت بهره‌برداری قطارشهری، ادامه داد: خانواده شما عزیزان نقش بسیار مهمی در ایجاد آرامش برای شما و به تبع آن خدمات رسانی شایسته به زائران و مجاوران دارند.