اقدامات شهرداری منطقه یک اهواز در روز جهانی قدس

همزمان با فرا رسیدن روز قدس ،اقدامات ویژه ای جهت برگزاری راهپیمایی این روز توسط شهرداری منطقه‌ یک اهواز انجام شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز ، محمد عتاب اهوازی مدیر منطقه گفت: همزمان با فرا رسیدن آخر ین جمعه ماه مبارک رمضان و در حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین در روز قدس و برگزاری مراسم راهپیمایی ، اقدامات ویژه ای توسط این شهرداری اجرا شد.
مدیر منطقه یک با اشاره به گوشه ای از فعالیت ها افزود: عملیات آذین بندی مسیر راهپیمایی با استفاده از ریسه ، بنر کتیبه،پرچم های فلسطین و حزب ا… نیز در کنار پرچم همیشه سرافراز جمهوری اسلامی توسط زحمتکشان این منطقه از چند روز قبل از راهپیمایی در طول مسیر نصب شد .
عتاب اهوازی همچنین ادامه داد: قابل ذکر است علاوه بر پاکسازی مسیر راهپیمایی ،ایجاد موانع ترافیکی در طول مسیر راهپیمایی به مرحله اجرا در آمد.
مدیر منطقه با یادآوری بیانات رهبر کبیر انقلاب در خصوص روز قدس تصریح کرد: به فرموده امام خمینی (ره) ، روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی ‏توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می ‏دانم، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم؛ و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند و با تمام قدرت و قوّت در مقابل اجانب بایستند.
وی در خاتمه ضمن تشکر از حضور پرشور احاد مردم و پرسنل این منطقه در هر چه باشکوه برگزار کردن مراسم روز قدس گفت: امام راحل، نور امید به دل مظلومان فلسطینی تاباند و میلیون ها انسان آواره و مبارز را برای مقابله عملی با توطئه های رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهانخوار مصمم تر و استوارتر کرد.