مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان خبر داد:

افزایش پذیرش مراکز معاینه فنی در نوروز ۱۴۰۲

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: در نوروز ۱۴۰۲ ورود خودروهای سبک با افزایش ۳۵ درصدی و ورود خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین با افزایش ۶۲ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته روبرو شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: در نوروز ۱۴۰۲ پذیرش مراکز معاینه فنی خودروهای سبک با افزایش ۳۵ درصدی و ورود خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین با افزایش ۶۲ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته روبرو شد.

سیدعلی عبدالهی با اعلام این خبر گفت: از بیست‌وپنجم اسفند سال ۱۴۰۱ تا سیزدهم فروردین امسال در مجموع ۱۱ هزار و ۸۲ خودروی سبک، سنگین و نیمه‌سنگین برای دریافت گواهی معاینه فنی پذیرش شد.

او افزود: در نوروز ۱۴۰۲، با افزایش ۳۵ درصدی ورود خودروهای سبک و افزایش ۶۲ درصدی خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه بودیم و از ۱۱ هزار و ۸۲ خودروی پذیرش شده، برای ۸ هزار و ۹۸۷ خودرو گواهی معاینه فنی صادر شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با بیان اینکه در روزهای تعطیل نوروز امسال یک هزار و ۲۴۲ دستگاه و در روزهای غیرتعطیل ۹ هزار و ۸۴۰ خودرو در مراکز معاینه فنی پذیرش شد، خاطرنشان کرد: هشت مرکز و ۱۲ خط معاینه فنی مکانیزه خودروهای سبک، یک مرکز و یک خط معاینه فنی مکانیزه خودروهای سنگین و دو مرکز و دو خط معاینه فنی مکانیزه موتورسیکلت در اصفهان فعال است.