رئیس کمیسیون حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد گفت:

استقبال گسترده مردم از رویداد ماه امت

رئیس کمیسیون حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حضور کشورهای مختلف و مردم مناطق حاشیه شهر در رویداد ماه امت بسیار خوب بوده که این امر عزم مدیریت شهری را برای تداوم این رویداد بیشتر خواهد کرد.

“غلامحسین صاحبی” درخصوص رویداد بین‌المللی ماه امت، اظهار کرد: حضور کشورهای و فرهنگ‌های مختلف در این رویداد بسیار ارزشمند بود که با استقبال مطلوب مردم مواجه شد؛ تقاضای ما از مدیریت شهری و سایر تشکل‌ها تداوم چنین جشنواره‌هایی است که همبستگی کشورها و فرهنگ‌ها بیشتر ایجاد شود.

وی افزود: رویداد ماه امت فضای مناسبی برای اوقات فراغت مردم است؛ به ویژه که در حاشیه شهر مشهد برگزار شده است؛ گمان نمی‌کردیم که شاهد چنین جمعیتی در حاشیه شهر مشهد برای برگزاری رویدادهای فرهنگی باشیم.

صاحبی بیان کرد: مشهد به عنوان مرکز جغرافیایی، اقتصادی و فرهنگی منطقه و پایتخت معنوی و مذهبی جمهوری اسلامی است و به همین جهت از جایگاه ویژه و والایی برخوردار است که فرصت‌های بسیاری را برای مشهد ایجاد می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: رویداد ماه امت امسال برای دومین مرتبه برگزار شد که پاسخ مدیریت شهری مشهد به این فرصت و نیاز جهان امروز است.

عضو شورای شهر مشهد ادامه داد: مکان و محتوای این جشنواره بسیار مطلوب بود؛ قلعه خیابان از محلات قدیمی و تاثیرگذار مشهد است و محتوای این رویداد کاملا جهانشهری و امتی بود که نیازمند شهرهایی چون مشهد است.

وی اضافه کرد: انجام کارهای فرهنگی بزرگ در حاشیه شهر مشهد نمایانگر این است که براساس سیاست‌های دوره ششم شورای شهر یکی از اهداف ما این بود که مناطق کم‌برخوردار و برخوردار را هم سطح کنیم که با این روند مدیریتی انجام خواهد شد.