استاندار قم تاکید کرد؛

تامین بخشی از اعتبارات پروژه های عمرانی از طریق مولدسازی

سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه مولدسازی استان که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: با کمک ذی‌حسابان باید لیست املاک مازاد ادارات جمع‌آوری شود.

وی با اشاره به اینکه باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کنیم، عنوان کرد: اگر این املاک مازاد جمع‌آوری و به فروش برسد، با استفاده از ظرفیت آن می‌توانیم بسیاری از مشکلات را رفع کنیم.

شاهچراغی با بیان اینکه بضاعت دولت به میزان تامین تمام نیازها نیست، مطرح کرد: در همین راستا قانون مولدسازی را برای پاسخ‌گویی به بخشی از نیازها عنوان کرده است که به تائید مقام معظم رهبری نیز رسیده است.

وی ادامه داد: بخشی از اعتبارات طرح های عمرانی قم از طریق مولدسازی باید تامین شود و اگر این موضوع با جدیت دنبال نشود، شاهد بروز اتفاق خاص و ویژه‌ای در استان نخواهیم بود.

استاندار قم با اشاره به اینکه این مولدسازی به معنای چوب حراج به املاک نیست، خاطرنشان کرد: مولدسازی اقدامی در راستای افزایش بهره‌وری است که باید با جدیت دنبال شود.

وی اضافه کرد: در موضوع مولدسازی باید از ظرفیت‌های مردمی نیز استفاده شود و در این راستا می‌توان از بستر رسانه به بهترین شکل استفاده کرد.