معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز خبر داد:

ارائه خدمات به ۵۴ هزار درخواست مکتوب در حوزه شهرسازی مناطق

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز از ارائه خدمات به بیش از ۵۴ هزار درخواست مکتوب در حوزه شهرسازی مناطق دهگانه کلان‌شهر تبریز خبر داد.

به گزارش شهرداران، محمد عزتی با اعلام این خبر گفت: درخواست های ثبت شده برای مجوزهای شهرسازی تا ۲۶ اسفند امسال، ۵۳۸۰۲ فقره بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، پنج هزار درخواست افزایش داشته است.

وی افزود: وفق آمار استخراجی از سیستم یکپارچه شهرسازی، در همین مدت، ۴۰۶۳۴ مجوز صادر شده که معادل ۷۶ درصد درخواست‌­ها است.

عزتی تصریح کرد: در معاونت شهرسازی و معماری مناطق، بالغ بر ۲۰ نوع مجوز در قالب ۳۳ چرخه الکترونیکی و گروه‌­های چهارگانه پروانه، پایانکار، عدم خلاف و پاسخ استعلام­‌ها از جمله پروانه­‌های احداث، اصلاحیه، تجدید بنا، گواهی‌­های عدم خلاف، پایانکار، مجوزهای حفاری، مفاصا حساب، تفکیک، پاسخ استعلام ادارات، ثبت و دفترخانه و… صادر می‌­شود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به برنامه‌های شهرداری تبریز جهت راه اندازی سامانه اینترنتی خدمات شهروندان، در آینده نزدیک شاهد ثبت الکترونیکی درخواست‌ها به صورت آنلاین در سامانه خدمات شهروندان باشیم.