مهندس باباحسینی شهردار نسیم شهر:

ادامه روند پروژه عملیاتی ساخت ایستگاه آتش نشانی شماره ۴

هدف از ساخت این مجموعه پایین آوردن زمان رسیدن به محل حادثه از اهداف احداث این ایستگاه هست که در مرحله برش کاری و مونتاژ اسکلت سوله آتش نشانی در کارگاه ساخت می باشد.

به گزارش شهرداران، مهندس باباحسینی، مدیر پروژه ساخت ایستگاه آتش نشانی شماره ۴ شهرداری نسیم شهر، درباره مشخصات فنی این پروژه صحبت کرده است. این ساختمان در حال حاضر در کارگاه ساخت در مرحله برش کاری و مونتاژ اسکلت سوله آتش نشانی قرار دارد. ایستگاه آتش نشانی محله روحانیون با مساحت ۷۵۰ مترمربع و سه طبقه در حال احداث است. در حال حاضر، پیمانکار مربوطه در کارگاه ساخت با متراژ ۵۰۰ متر مربع در حال برش کاری و مونتاژ اسکلت سوله آتش نشانی می‌باشد.

باباحسینی بیان کرده است که احداث ایستگاه آتش نشانی در محله روحانیون به منظور تکمیل زیرساخت‌های این منطقه صورت می‌گیرد. با توجه به شکل‌گیری بافت شهری و توسعه این منطقه، ایستگاه آتش نشانی شماره ۴ به عنوان یکی از مراکز مهم و حیاتی خدمات رسانی در محله روحانیون احداث می‌شود. هدف از احداث این ایستگاه استفاده از زیرساخت مناسب برای پوشش سریعتر و مطلوب تر حوادث و امداد و نجات شهروندان در این منطقه است. با توجه به سرعت اجرای پروژه، ایستگاه آتش نشانی شماره ۴ در حال حاضر در مرحله برش کاری و مونتاژ اسکلت سوله قرار دارد.

به طور کلی، این پروژه دارای چهار بخش اصلی است. بخش اول مربوط به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نسیم شهر است که در آن به ارائه اطلاعات عملیاتی ساخت ایستگاه آتش نشانی شماره ۴ می‌پردازد. بخش دوم مربوط به مشخصات فنی پروژه است که در آن ریزترین جزئیات از ساختمان ایستگاه آتش نشانی ذکر شده است. بخش سوم شامل بیانیه سرپرست شهرداری در خصوص مشخصات فنی پروژه است و بخش چهارم توضیحات باباحسینی درباره اهداف و منافع احداث ایستگاه آتش نشانی شماره ۴ می‌باشد.