اختصاص چهارشنبه‌ها به موضوع حمل و نقل و ترافیک با حضور شهردار تبریز

معاون حمل نقل و تراقیک شهردار تبریز از افزایش دو برابری بودجه شهرداری و نگاه ویژه به حمل ونقل و ترافیک کلانشهر تبریز با محوریت هوشمند سازی و انسان محوری خبر داد.

به گزارش شهرداران، یعقوب وحیدکیا در نشست نوروزی خود با معاونین و مدیران مجموعه ضمن تاکید بر استفاده ۱۰۰ درصدی از پتانسیل و توان همکاران مجموعه برای مدیریت بهینه حمل ونقل و ترافیک کلانشهر تبریز گفت: پویایی، تلاش و ایفای نقش موثر تک تک افراد مجموعه نمود خود را در شهر و وضعیت ترافیکی شهر نشان می دهد.
وی افزود: با در نظر گرفتن مشکلات و شرایط اقتصادی حاکم عملکرد قابل قبولی در سال ۱۴۰۱ داشتیم و برای سال جدید نیز برنامه مدون و مطالعه شده در نظر گرفته ایم.

وحیدکیا ضمن اشاره به افزایش صد در صدی بودجه شهرداری تبریز  در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است گفت: پروژه BRT ۲ ، تقاطع های غیر همسطح، آماده سازی طرح جامع، مدیریت هوشمند و افزایش دوربین های نظارت تصویری، افزایش پیاده راه ها و اولویت دهی به مقوله پیاده محوری از اهم برنامه های سال جدید می باشد.
معاون حمل و نقل شهردار ضمن اشاره به اینکه در اولین نشست مدیران مجموعه شهرداری مقرر شده هرروز هفته برای یک موضوع اختصاص یابد افزود: در طول هفته موارد مربوط به سرمایه گذاری، پروژه های عمرانی فرهنگی و ورزشی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و همچنین در طول سال روزهای چهارشنبه اختصاص به حمل ونقل و ترافیک خواهد داشت و در حضور شهردار کلانشهر تبریز و مدیران مجموعه حمل ونقل موارد، مباحث و مشکلات ترافیکی شهر تبریز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.