رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

احداث پایانه شهید مفتح شرقی

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: عملیات اجرایی احداث پایانه شهید مفتح شرقی در زمینی به مساحت ۱۴ هزار مترمربع و با اعتبار بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال شروع شده که برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده برای آن هم، ۱۲ ماه است. به گزارش شهرداران و  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری […]

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: عملیات اجرایی احداث پایانه شهید مفتح شرقی در زمینی به مساحت ۱۴ هزار مترمربع و با اعتبار بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال شروع شده که برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده برای آن هم، ۱۲ ماه است.

به گزارش شهرداران و  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مجید نژادحسین در گفتگویی با بیان اینکه اقدامات و عملکرد مدیریت شهری ویژه مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر، در این دوره کم‌نظیر بوده، افزود: این رویکرد و نگاه همچنان استمرار داشته و اقدامات متعددی در حوزه تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات حمل‌ونقل عمومی جهت افزایش رفاه شهروندان درحال اجراست.

وی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی احداث پایانه اتوبوسرانی «شهید مفتح شرقی» خبرداد و گفت: این پروژه براساس درخواست‌های مکرر شهروندان و ارزیابی‌های کارشناسی صورت گرفته و همچنین با توجه به توزیع خدمت در تمام مناطق شهر مشهد، در اولویت شهرداری قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: عملیات اجرایی احداث این پایانه در زمینی به مساحت ۱۴ هزار مترمربع و با اعتبار بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال شروع شده که برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده برای آن هم، ۱۲ ماه است.

نژادحسین تصریح کرد: این پایانه در حوزه شرقی مشهد و در مجاورت بلوار شهید مفتح شرقی قرار گرفته و در فاز نخست، ۱۴ خط اتوبوس در محل پایانه مستقر خواهد شد و ۳ خط دیگر نیز در فاز بعدی درنظر گرفته شده است.وی گفت: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته، ۱۶۰دستگاه از ناوگان سازمان اتوبوسرانی در این پایانه نسبت به مسافرگیری اقدام خواهند نمود.