در میانه ماه رمضان صورت می‌گیرد؛

اجرای چندین برنامه‌ فرهنگی در روزهای پایانی هفته

همزمان با روزهای پایانی هفته جاری چندین برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، همزمان با روزهای پایانی هفته جاری چندین برنامه‌ فرهنگی، هنری و ورزشی در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود.

از جمله این برنامه‌ها اکران فیلم نیمه بلند داستانی «آب و آتش» است که از ۵ فروردین ماه در سینماهای اصفهان آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ادامه دارد. این فیلم برشی از زندگی شهید علی صیاد شیرازی در اصفهان است که جمال احمدی آن را کارگردانی کرده است.

برگزاری رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در قالب مسابقات بدمینتون برنامه دیگری است که ویژه رده سنی ۹ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۶ سال در ورزشگاه ابرار در حال برگزاری است. این مسابقات در روزهای ۱۵ و ۱۶ فروردین برای آقایان برگزار شده و در روزهای ۱۷ و ۱۸ فروردین نیز ویژه بانوان برگزار می‌شود.

«خانواده موفق در قرآن» عنوان برنامه دیگری است که روز ۱۸ فروردین از ساعت ۱۹ در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان میزبان علاقمندان است. دکتر شاهین فرهنگ روانشناس و پژوهشگر شناخته شده سخنرانی در این برنامه را برعهده دارد.

برنامه «گود و ماه» با محوریت نکوداشت آیین کهن زورخانه گردی در ماه مبارک رمضان که از ۵ فروردین ماه در زورخانه‌های مختلف شهر در حال برگزاری است، در روز چهارشنبه ۱۶ فروردین از ساعت ۲۱ در زورخانه فتوت میزبان علاقمندان است. این برنامه در روزهای ۱۹، ۲۱ و ۲۶ فروردین نیز به ترتیب در زورخانه‌های المهدی، علی قلی آقا و صاحب الزمان(عج) برگزار می‌شود.