توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز

اجرای عملیات مقاوم‌‎سازی پل تراکتورسازی

شهردار منطقه ۷ تبریز از آغاز عملیات مقاوم سازی پل تراکتورسازی خبر داد و خواستار صبر و شکیبایی شهروندان در بار ترافیکی حاصل از اجرای این عملیات شد.

به گزارش شهرداران، شهردار منطقه ۷ تبریز از آغاز عملیات مقاوم سازی پل تراکتورسازی خبر داد و خواستار صبر و شکیبایی شهروندان در بار ترافیکی حاصل از اجرای این عملیات شد.

محمد رشتبری در تشریح این خبر گفت: کوله‌های پل تراکتورسازی دچار فرسودگی شده و نیازمند مقاوم سازی است که با همکاری مشاروان و متخصصان این حوزه، سازه نگهبان برای محافظت از این پل ساخته شد.

وی با اشاره به عملیات در دست اقدام برای محافظت از پل تراکتورسازی اظهار کرد: سازه نگهبان امروز برای محافظت از پل نصب شد و از فردا عملیات تخریب کوله آغاز می‌شود و پس از بررسی‌های فنی نسبت به میلگرد گذاری و بتن ریزی آن اقدام خواهد شد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه این عملیات یکی از اقدامات ضروری و حیاتی برای محافظت و حفظ امنیت پل بوده، گفت: پس از اتمام مقاوم سازی کوله، نسبت به تعمیرات و مقاوم سازی عرشه اقدام خواهد شدو

وی با بیان اینکه عملیات تعمیراتی بر بار ترافیکی تاثیرگذار خواهد بود، گفت: از همکاری شهروندان و رانندگان محترم که طی این مدت در محور تبریز آذرشهر تردد داشته و با ترافیک حاصل از این اجرای این عملیات مواجه می‌شوند قدردانی کرده و خواهان شکیبایی و صبوری همشهریان گرامی برای به سرانجام رسیدن این عملیات هستیم.