مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خبر داد:

اجرای جشن بزرگ «باهم بهتریم» به مناسبت عید فطر در شهر رویاها

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: جشن بزرگ «با هم بهتریم» به مناسبت عید سعید فطر با حضور هنرمندان مطرح کشوری در روز یکم اردیبهشت‌ماه در شهر رویاها برگزار می‌شود.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: جشن بزرگ «باهم بهتریم» به مناسبت عید سعید فطر با حضور هنرمندان مطرح کشوری در روز یکم اردیبهشت‌ماه در شهر رویاها برگزار می‌شود.

سعید ساکت با اعلام این خبر گفت: جشن بزرگ باهم بهتریم روز یکم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۲۰ در شهر رویاها میزبان شهروندان اصفهان است.

او افزود: این مراسم با رویکرد ارتقای نشاط شهری و افزایش ظرفیت‌های تفریحی با حضور هنرمندان مطرح کشوری مانند حسین حقیقی خواننده مطرح انقلابی، جواد مدنی هنرمند طنزپرداز اصفهان و با اجرای حامد سلطانی برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اظهار کرد: از دیگر بخش‌های این مراسم ویژه برنامه کودکان، مسابقه و قرعه‌کشی به همراه جوایز نقدی و غیرنقدی است.

او خاطرنشان کرد: ورود به شهر رویاها و حضور در این مراسم رایگان است و شهروندان می‌توانند در صورت تمایل با پرداخت هزینه از بازی‌ها و خدمات پیرامون مجموعه نیز استفاده کنند.