مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان خبر داد:

اجرای بیش از ۴۰ پروژه در محلات کم‌برخوردار منطقه ۲ طی سال جاری

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: ۴۰ پروژه عمرانی خدماتی با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال در محلات کم‌برخوردار منطقه دو در سال جاری اجرا شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد صیرفی‌نژاد با بیان اینکه نگاه مدیریت شهری در این دوره استفاده از روش‌های متنوع تأمین مالی برای پروژه‌های عمرانی خرد و کلان در محلات محروم بوده است، اظهار کرد: در سال جاری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در قالب روکش آسفالت و همچنین زیرسازی آسفالت و لکه‌گیری معابر اصلی و فرعی در سطح منطقه انجام شد که نسبت به سال گذشته افزایش چهار برابری داشته است.

او با اشاره به پیاده‌روسازی و ساماندهی پیاده‌راه‌ها توضیح داد: پیاده راه خیابان ولی‌عصر (عج) دهنو با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال، پیاده‌راه خیابان ملت ولدان با اعتبار۳۰ میلیارد ریال، پیاده راه خیابان شهیدان غربی حد فاصل مادی شمس آباد تا انتهای محدوده با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال، پیاده راه خیابان امام خمینی (ره) حدفاصل خیابان عملیات محرم تا خیابان ام‌البنین با اعتبار۴۰ میلیارد ریال، سنگ فرش مرکز محله دهنو با اعتبار ۲۸۵ میلیارد ریال و ساماندهی پیاده راه ضلع غربی خیابان امام خمینی (ره) حدفاصل خیابان مشکین تا مادی شمس آباد با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی منطقه را ساماندهی ورودی محله مشکین با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این ساماندهی شامل خیابان‌سازی ورودی محله، ساماندهی مادی مشکین و کانال‌های عابر پیاده آن، ساماندهی فضای سبز ورودی محله، انجام دیوارنگاره ورودی محل و همچنین اصلاح ترافیکی معابر این محدوده است.

او با اشاره به احداث و توسعه مسجدالرضا(ع) واقع در پارک قلمستان با اعتبار حدود ۸ میلیارد ریال که در ایام دهه فجر افتتاح شد، اضافه کرد: احداث پاتوق‌های شهری محله ولدان در دو نقطه با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال، پاتوق شهری بابوکان واقع در محله بابوکان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیارد ریال، بازسازی و تجهیز فرهنگسرای اسوه با اعتباری حدود ۸ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های عمرانی در سطح منطقه است.

 

او افزود: نرده گذاری رفیوژ میانی خیابان امام خمینی (ره)، اصلاح نرده‌های بزرگراه شهید خرازی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و اصلاح هندسی ورودی خیابان‌های محله رسالت، خیابان صمدیه لباف، میدان حمزه بابوکان و خیابان مدرس نجفی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های عمرانی مهم منطقه دو شهرداری اصفهان است.

صیرفی نژاد خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری با رویکرد محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفی محلات تعداد بیش از ۴۰ پروژه عمرانی، خدماتی با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.