ناوگان سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز

اجتماع و دیدار مردمی با رئیس جمهور را سرویس دهی کرد

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز، خدمات دهی به اجتماع با شکوه مردم اهواز از ساعت ۱۶ آغاز و ساعت ۲۱ پایان پذیرفت. رضا بزاز زاده سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت : براساس برنامه از پیش تعیین شده ، ناوگان سازمان اتوبوسرانی از ساعت ۱۶ ، خدمات دهی […]

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز، خدمات دهی به اجتماع با شکوه مردم اهواز از ساعت ۱۶ آغاز و ساعت ۲۱ پایان پذیرفت.
رضا بزاز زاده سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت : براساس برنامه از پیش تعیین شده ، ناوگان سازمان اتوبوسرانی از ساعت ۱۶ ، خدمات دهی را از ۸۰ مبداء خطوط به سمت بلوار آیت الله بهبهانی و چهار راه پاداد آغاز کرد.
بزاز زاده افزود : با عنایت به درخواست های مردمی از نقاط مختلف کلانشهر اهواز برای حضور در اجتماع و دیدار مردمی و سخنرانی ریاست محترم جمهوری در مصلی مهدیه حضرت امام خمینی (ره) ، ۱۲۰ دستگاه اتوبوس با برنامه ریزیِ سرویس دهی بصورت گردشی و انتقال همه شهروندان انجام شد .
سرپرست سازمان اتوبوسرانی خاطرنشان کرد : با درایت همکارانم در معاونت اجرایی یک پایانه موقت در بلوار آیت الله بهبهانی حد فاصل میدان جمهوری و چهار راه پاداد ایجاد شد و کیله اتوبوسها برای انتقال شهروندان در مسیر برگشت آماده گردید.
وی تصریح کرد : پس از سخنرانی رئیس جمهور محترم و اتمام مراسم ، خدمات دهی در مسیرهای برگشت به سمت ۸۰ مبداء خطوط اتوبوسرانی اهواز در ساعت ۲۱ انجام شد و عملیات انتقال شهروندان با موفقیت به پایان رسید.
بزاز زاده در پایان اظهار کرد : خدمات دهی در اینگونه مراسمات و اجتماعات ، با توجه به مسدود شدن بخش وسیعی از مسیرها که طبیعتاً ترافیک های شهری را بدنبال دارد نیازمند تجربه کافی و تلاش مضاعف است که این مهم با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز ، پلیس راهور ، کارکنان و اتوبوسرانان خدوم سازمان اتوبوسرانی بدون صرف وقت و هزینه اضافی صورت گرفت.