اثر حجمی «پرواز نوستالوژی» در میدان شهید مدنی نصب شد

اثر حجمی "پرواز نوستالوژی" توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در میدان شهید مدنی نصب شد.

به گزارش شهرداران، سیامک آسیایی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند پایه‌گذاری و نصب این اثر حجمی در میدان شهید مدنی تبریز افزود: رویکرد جدید سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در موضوع طراحی، ساخت و نصب المان‌های شهری مبتنی بر ساخت المان‌های فاخر و ارزشمند در شهر تبریز است.

وی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ساخت مجسمه‌های آهنی در تبریز طی سال ۱۴۰۱ و اینکه در این جشنواره آثار حجمی فاخر و ماندگار توسط هنرمندان صاحب سبک کشور طراحی و ساخته شد، خاطرنشان کرد: طی برگزاری این جشنواره در مجموع پنج اثر حجمی فاخر توسط هیئت داوران انتخاب شد که به تدریج در سطح شهر تبریز با جانمایی مناسب نصب می‌شوند.

آسیایی، اثر حجمی “پرواز نوستالوژی” را که یکی از آثار اولین جشنواره مجسمه‌های آهنی در تبریز است را در نوع خود ارزشمند و فاخر توصیف کرد که توسط هنرمند صاحب سبک کشور ریحانه پیرزاده مقدم از جنس آهن و در ابعاد ۵ متر ساخته شده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز همچنین از ۴ اثر حجمی دیگر این جشنواره نیز نام برد که هر کدام با خلاقیت و هنرنمایی هنرمندان صاحب سبک کشور ساخته شده که طی روزهای گذشته با جانمایی مناسب در سطح شهر تبریز نصب شدند.