اتصال سریع و مقرون به صرفه پرند به آزادراه غدیر

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از اتمام مطالعات طرح اتصال پرند به چرمشهر خبر داد و گفت: جاده پرند به چرمشهر با منابع داخلی شرکت عمران احداث می‌شود.

به گزارش شهرداران،  اتصال پرند به آزادراه غدیر در جاده پرند به چرمشهر با همکاری شرکت عمران شهرهای جدید احداث خواهد شد. مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، علیرضا جعفری، اعلام کرد که مطالعات طرح اتصال پرند به چرمشهر کاملاً به پایان رسیده و اجرایی آن در نیمه دوم سال آغاز خواهد شد. مطالعات این طرح از خردادماه سال گذشته شروع شده و در بخش مطالعات اردیبهشت امسال به پایان رسیده است. هزینه اجرای طرح حدود ۳۰۰ میلیارد تومان تخمین زده شده و تامین این مبلغ از منابع شرکت عمران شهرهای جدید انجام خواهد شد.

اتصال پرند به آزادراه غدیر دارای مزایا و تاثیرات مثبت بر سفر شهروندان است. این طرح باعث کاهش زمان سفر شهروندانی که قصد سفر به جنوب و جنوب شرقی استان تهران، استان‌های شرقی و استان‌های غرب تهران را دارند، می‌شود. اتصال پرند به آزادراه غدیر باعث افزایش راحتی و مقرون به صرفه شدن سفرها می‌شود و شهروندان برای رسیدن به مقصد خود از طریق این جاده سریع‌تر به منظور صرفه‌جویی در زمان و هزینه سفر خواهند کرد.

با اجرای این طرح، مسافرانی که می‌خواهند از آزادراه غدیر استفاده کنند، نیازی نخواهند داشت به شهر تهران وارد شوند و می‌توانند به راحتی از جاده پرند به چرمشهر وارد شده و به مقصد خود بروند. این اتصال بین دو جاده علاوه بر ارتقای سرعت و راحتی سفر، بهبودی در ترافیک شهر تهران نیز به همراه خواهد داشت زیرا تعداد خودروهایی که وارد شهر می‌شوند به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

در نتیجه، طرح اتصال پرند به چرمشهر با همکاری شرکت عمران شهرهای جدید به منظور کاهش زمان سفر شهروندان به مناطق جنوب و جنوب شرقی استان تهران، استان‌های شرقی و استان‌های غرب تهران اجرا خواهد شد. این طرح باعث افزایش راحتی و مقرون به صرفه شدن سفرها خواهد شد و ترافیک شهر تهران نیز بهبود خواهد یافت.