آمادگی کامل ۵۰۰ نفر از نیروهای انسانی و ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات شهرداری

همزمان با آغاز اولین بارش برف در همدان ۵۰۰ نفر از نیروهای انسانی شهرداری و ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات شهرداری و بخش خصوصی با آمادگی کامل اقدام به عملیات برف‌روبی نمودند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، همزمان با آغاز اولین بارش برف در همدان ۵۰۰ نفر از نیروهای انسانی شهرداری و ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات شهرداری و بخش خصوصی با آمادگی کامل اقدام به عملیات برف‌روبی نمودند.

مرتضی رضایی مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به آمادگی کامل شهرداری همدان با توجه به پیش بینی های هواشناسی، اظهار داشت: از ساعت آغازین بارش برف عملیات پاکسازی پیاده راه میدان امام ره، بوعلی و خیابان اکباتان توسط نیروی انسانی صورت گرفت که ۵۰۰ نفر از عوامل نیروی انسانی در عملیات پاکسازی معابر مشارکت کردند.
این مقام مسئول در حوزه خدمات شهری تصریح کرد: از ساعت پنج تا هفت صبح شنبه به صورت خودرویی در سطح شهر اقدام به برفروبی و نمک پاشی معابر اصلی و سپس در مرحله بعد معابر فرعی نمودند و این تلاش ها تا ساعتها ادامه پیدا کرد. وی افزود: ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات شهرداری و بخش خصوصی اقدام به عملیات برف‌روبی نمودند.
رضایی ضمن تاکید بر همکاری شهروندان با شهرداری در خصوص برف‌روبی عنوان کرد: شهروندان با عدم پارک خودرو در حاشیه معابر، استفاده از حمل و نقل عمومی و استفاده از زنجیر چرخ و استفاده از لاستیک های مناسب شهرداری را در برف‌روبی کمک کنند.
مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: شهروندان می‌توانند هر نوع مشکلی مرتبط با برف‌روبی و پاکسازی معابر را با ۱۳۷ در میان بگذارند.