آغاز مرحله سوم طرح خانواده یار در منطقه ۱۳

طرح خانواده یار با توجه به سیاست های کلی خانواده و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص استحکام بنیاد خانواده، در منطقه13 اجرا می‌شود.

به گزارش شهرداران، مرحله سوم طرح خانواده یار در منطقه ۱۳ با توجه به سیاست های کلی خانواده و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص استحکام بنیاد خانواده، اجرا می‌شود. اداره امور بانوان منطقه۱۳ با هدف تحکیم و تقویت بنیان خانواده و تسهیل دسترسی به نظام خدمات مشاوره ای، فاز سوم طرح خانواده یار را در پاییز و زمستان ۱۴۰۲ نموده است.

در این بخش از طرح، خدمات مشاوره ای رایگان برای تمامی خانواده های تهرانی در دسترس قرار می‌گیرد. این خدمات در مجموعه های شهربانو و فرهنگسرای امید در روزهای دوشنبه و چهارشنبه ارائه می شود. این اقدام به هدف تسهیل دسترسی به نظام خدمات مشاوره ای و پیشگیری از گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه انجام می شود.

گروه هدف در طرح خانواده یار شامل کارکنان شهرداری، شهروندان و زنان سرپرست خانوار می‌شوند. هدف از برگزاری این طرح، تحکیم و تقویت بنیان خانواده در جامعه و ایجاد جامعه ای خانواده محور است. این طرح همچنین به تسهیل دسترسی به نظام خدمات مشاوره ای و پیشگیری از گسترش آسیب های اجتماعی می پردازد.

برای دریافت خدمات مشاوره ای رایگان متقاضیان می توانند با شماره تماس ۹۶۰۳۹۵۱۲ جهت رزرو وقت، تماس بگیرند. این طرح به همت اداره امور بانوان منطقه۱۳ در پاییز و زمستان ۱۴۰۲ اجرا خواهد شد تا به تقویت بنیان خانواده و تسهیل دسترسی به نظام خدمات مشاوره ای در منطقه کمک کند.