آغاز عملیات اجرای کانال خاکی اضطراری جهت دفع سریع آبهای سطحی در کوی امامزاده

مدیر منطقه دو شهرداری بندر بوشهر، از اجرای کانال خاکی اضطراری جهت دفع آبهای سطحی کوی امامزاده و قسمتی از کوی سرتل در محدوده اراضی نیروی دریایی ارتش به طول ۳۷۰ متر با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، خبر داد.

به گزارش شهرداران، عملیات اجرای کانال خاکی اضطراری جهت دفع سریع آبهای سطحی در کوی امامزاده مدیر منطقه دو شهرداری بندر بوشهر، یکی از اقدامات مهم و ضروری است که با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری انجام شده است. این کانال با طول ۳۷۰ متر در محدوده اراضی نیروی دریایی ارتش احداث شده است.

در ادامه، مهدی وفا، مسئول این عملیات تاکید کرده است که این اقدام کمک شایانی در رفع آبگرفتگی در ناحیه مذکور خواهد بود. او همچنین از زحمات کارکنان اداره تاسیسات شهری شهرداری منطقه ٢ تقدیر کرده و از آن‌ها سپاسگزاری کرده است.

بخش دیگری از مقاله به بررسی اقدامات انجام شده در چهارمین راستگرد بلوار شهدای دریایی به بلوار نیروگاه اتمی و ورودی شهرک نیایش اختصاص دارد. در این بخش، لایروبی کانال‌های دفع آب، نصب پایه چراغ‌های روشنایی و همچنین نصب تابلوهای علائم ترافیکی توسط کارکنان اداره تاسیسات شهرداری به همراه همکاری سازمان مدیریت پسماند و اداره حمل و نقل بار و ترافیک صورت گرفته است.

در پایان، مقاله به بررسی اقدامات دیگری که در یک ماه گذشته صورت گرفته است، می‌پردازد. این اقدامات شامل ساخت و نصب ۱۲ دهانه پل و ۸ دریچه فلزی، ترمیم ۹ کانال دفع آب‌های سطحی و بتن‌ریزی ورودی معابر است. امیدواریم که این اقدامات باعث رضایتمندی عمومی در سطح محلات جنوبی شهر شده باشد.

در این مقاله به طور کلی درباره آغاز عملیات اجرای کانال خاکی اضطراری جهت دفع آبهای سطحی در کوی امامزاده و انجام اقدامات مرتبط با آن در منطقه دو شهرداری بندر بوشهر صحبت شده است. همچنین بخش‌های دیگری نیز شامل لایروبی کانال‌ها، نصب پایه چراغ‌های روشنایی و تابلوهای علائم ترافیکی، ساخت و نصب دهانه پل و دریچه فلزی، ترمیم کانال‌ها و بتن‌ریزی ورودی معابر بوده است.