مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خبر داد:

آغاز دور جدید سلسله برنامه بی‌واسطه با مردم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: دور جدید سلسله برنامه‌های «بی‌واسطه با مردم» با حضور شهردار و مدیران مناطق شهری اصفهان در استودیوی رادیو «صدای شهر» با هدف پاسخ به سوالات مردم برگزار می‌شود.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدعلی معرک‌نژاد با اعلام این خبر گفت: از جمله فعالیت‌هایی که طی سال گذشته در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان انجام داده ایم و امسال نیز تداوم خواهد داشت، می‌توان به سلسله برنامه‌های بی واسطه با مردم با حضور شهردار و مدیران شهری در استودیو رادیویی «صدای شهر» اشاره کرد.

او با اشاره به آغاز دوره جدید این سلسله جلسات و برنامه‌ها در سال جدید گفت: نخستین برنامه از این مجموعه برنامه‌ها گفتگوی رادیویی شهردار اصفهان برای پاسخگویی به سوالات شهروندان تحت عنوان «بی‌واسطه با مردم» است که روز چهارشنبه سی‌ام فروردین‌ماه ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه برگزار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند سوالات و دغدغه‌های خود را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ و یا ملاقات‌های حضوری با شهردار و مدیران مناطق که روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می‌شود، بیان کنند.