پاسخگویی به بیش از ۴۰۰۰ هزار تماس در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری

کارگروه صدای مردم در شهرداری زاهدان آغاز به کار کرد

کارگروه صدای مردم در شهرداری زاهدان با هدف بهبود پاسخگویی به شهروندان آغاز به کار کرد.

به گزارش شهرداران، کارگروه صدای مردم در شهرداری زاهدان با هدف بهبود پاسخگویی به شهروندان آغاز به کار کرد.

شهردار زاهدان در نخستین نشست از کار کارگروه صدای مردم که شبانگاه روز دوشنبه،۲۹ آبان ماه در سالن شهرداری برگزار شد ،اظهار داشت: هدف از تشکیل آن، کیفیت بخشیدن و بهبود روند پاسخگویی به مطالبات شهروندان زاهدانی است.

وی اعلام کرد که کارگروه صدای مردم سعی خواهد داشت تا سامانه های پاسخگویی، به ویژه سامانه ۱۳۷ و حوزه ارتباطات شهرداری زاهدان به شکل هدفمند‌تری مطالبات را دریافت و برای رفع آن نقشه راهی منسجم تر ،تدوین شود.

این مقام مسئول دستاورد شناسایی نیازهای مردم و فراگیری هنر شنیدن شهروندان را برجسته کرده و بیان داشت: شناخت بیشتر نیازهای شهروندان، می‌توان طرح‌های بیشتر و در نتیجه اعتبارات ملی بیشتری را جذب کرد.

گفتنی است استفاده از بانک اطلاعاتی و ارتباطات مردمی سامانه ۱۳۷، هدفمند ساختن فرآیند پیگیری مطالبات شهروندان، بررسی خط سیر پاسخگویی، برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های نوآورانه، از جمله مسایلی است که در این کارگروه مورد بررسی اعضای کارگروه قرار گرفت.