رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری قم:

آغاز احداث مجموعه فرهنگی دین و زندگی با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریالی

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم از آغاز عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی دین و زندگی با اعتبار 1000 میلیارد ریالی در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم از آغاز عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی دین و زندگی با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریالی در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد.

علی رمضانی در حاشیه آغاز افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ زنی پروژه بزرگ شهری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به احداث مجموعه فرهنگی دین و دنیا در بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: این پروژه با مشارکت شهرداری قم در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع با کاربری‌های مختلف احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه بلوار پیامبر اعظم(ص) یک محور آیینی و با کاربری‌های گوناگون است، مطرح کرد: این مجموعه فرهنگی با ۳۰ هزار مترمربع کاربری موزه، مسجد، اماکن فرهنگی و پارکینگ احداث خواهد شد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم حجم سرمایه‌گذاری در این مجموعه فرهنگی را هزار میلیارد ریال دانست و افزود: طبق برنامه‌های پیش‌بینی‌شده، قرار است این مجموعه فرهنگی در کمتر از سه سال به بهره‌برداری برسد.

وی از پیش‌بینی ۵ قطعه زمین برای کاربری فرهنگی و باغ‌موزه در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و گفت: این اماکن فرهنگی در حوزه‌های مختلف ایثار و شهادت، اعتکاف و… بوده که بعد از تأیید نقشه‌ها و تصویب شورای اسلامی شهر اجرایی می‌شود.