شهردار منطقه ۱ تبریز خبر داد:

آغاز احداث سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار تقریبی ۴۸۳ میلیارد ریال

شهردار منطقه ۱ تبریز از آغاز احداث دو باب سالن ورزشی چند منظوره با هزینه ای حدود ۴۸۳ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۱۳۷۵ مترمربع خبر داد.

به گزارش شهرداران، شهردار منطقه ۱ تبریز با اعلام آغاز احداث دو باب سالن ورزشی چند منظوره، خبری مهم را به شهروندان این منطقه و شهر تبریز داد. این دو سالن ورزشی با هزینه‌ای حدود ۴۸۳ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۳۷۵ مترمربع احداث خواهند شد. شهردار تبریز، حمید شاهوردی، اظهار داشت که احداث سالن‌های ورزشی در مناطق کم برخوردار، توانایی شهروندان در استفاده از این فضاهای ورزشی را فراهم می‌کند و در زمان‌های بحران و وقوع حوادث غیرمترقبه نیز نقش بسیار مهمی خواهند داشت.

با توجه به این نیاز و برنامه‌های شهرداری تبریز، احداث سالن‌های ورزشی چند منظوره در سطح شهر تبریز در دستور کار شهرداری منطقه ۱ قرار گرفته است. این سالن‌ها به صورت همزمان در مناطق مهم شهر مانند ارم، آذربایجان، آخر ابوریحان، توانیر، ضلع شمالی پارک ربع رشیدی و پشت اداره ثبت راه آهن و … در حال عملیات عمرانی قرار دارند. احداث این سالن‌ها توسط اکیپ های پیمانکاری منطقه ۱ انجام می‌شود.

یکی از این پروژه‌ها در جنب مجتمع شهید تجلایی در محدوده شهرداری منطقه ۳ قرار دارد. سالن ورزشی در این محل با ابعاد طول ۵۵ متر و عرض ۲۵ متر و ساختمان اداری به ابعاد ۲۴ در ۹ متر و مساحتی حدود ۱۳۷۵ مترمربع در حال احداث است. این پروژه با بودجه‌ای حدود ۴۸۳ میلیارد ریال اجرا می‌شود و در نهایت به عنوان یک سالن ورزشی چند منظوره با قابلیت استفاده در شرایط بحرانی و غیرمترقبه به خدمت شهروندان تبریز خواهد رسید.