شهردار اندیشه اعلام کرد :

آغازعملیات اجرایی پروژه پارک ارغوان فاز ۴ شهر اندیشه

در راستای افزایش و ارتقاء سرانه‌های فضای سبز ، تفریحی و با هدف ایجاد زیرساخت‌های مناسب در این حوزه عملیات احداث پروژه پارک ارغوان در فاز ۴ شهر اندیشه فاز اجرایی به خود گرفت.

به گزارش شهرداران، شهردار اندیشه با اعلام این مطلب افزود: پارک ارغوان در فاز ۴ اندیشه با توجه به تاییدیه‌های انجام گرفته پس از تصویب عملیات اجرایی آن توسط اعضای محترم شورای اسلامی در دستور کار شهرداری قرار گرفت تا بتوانیم با بهره‌گیری از پرسنل متخصص و مدیران شهری در راستای اجرای این پروژه گام برداریم لذا با هماهنگی‌های به عمل آمده عملیات اجرایی این پروژه به مساحت ۵۰۲۸ متر مربع توسط پیمانکار آغاز گردید و هم اکنون با سرعت در حال پیشرفت است.

بهروز کاویانی یادآور شد: این پارک با طراحی هندسی متفاوت دارای پیاده‌روی مجزا ، فضای سبز تعریف شده و فلاور باکس می‌باشد که سرویس بهداشتی و ابنیه مجزا نیز در نظر گرفته شده است تا بتوانیم یکی از پارک‌های زیبای شهر اندیشه را در این منطقه ایجاد نماییم .

وی یادآور شد : شهر اندیشه در حوزه فضای سبز یکی از شهرهای پیشرو و فعال است که با سرانه ۲۱ متر مربع برای هر نفر جز شهرهای سرسبز استان تهران محسوب می‌شود .

شهردار اندیشه در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم در راستای انجام وظایف قانونی و محوله به بهترین شکل برای مردم شریف شهر اندیشه گام برداریم و خدمات بالقوه‌ای و استانداردی را در این راستا انجام دهیم تا شاهد رضایت مندی ،نشاط اجتماعی ، پیشرفت و ارتقاء زیرساخت‌های سطح شهر باشیم.

زهرا قره باغی