مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل شهرداری اصفهان خبر داد:

آزادسازی انتهای خیابان صاحب‌روضات تا شهریورماه سال جاری

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل شهرداری اصفهان از آزادسازی انتهای خیابان صاحب‌روضات تا شهریورماه سال جاری خبر داد.

به گزارش شهرداران، به نقل از پورتال اطلاع رسانی شهرداری اصفهان، مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل شهرداری اصفهان از آزادسازی انتهای خیابان صاحب‌روضات تا شهریورماه سال جاری خبر داد.

حمید آقایی با بیان اینکه عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان تکمیل و به صورت رسمی افتتاح شده است، اظهار کرد: شهروندان می توانند از دو محور شرقی غربی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی و آتشگاه برای دسترسی به بلوک شرق در محور اصلی بزرگراه شهید خرازی استفاده کنند.

حمید آقایی مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود: تقاطع غیرهمسطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان می‌تواند به کاهش بار ترافیکی این دو خیابان کمک کند، یعنی شهروندانی که در محور خیابان‌های آیت‌الله اشرفی و آتشگاه از مسیر غرب به شرق وارد خیابان شهید نواب صفوی می‌شوند، به‌راحتی می‌توانند از خیابان‌های شهید حجازی و بهستان و در امتداد آن پل صاحب روضات به محورهای شرق بزرگراه خرازی دسترسی پیدا کنند.

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان اضافه کرد: امتداد این پل، خیابان صاحب‌روضات است که بنا به اجرای عملیات کارگاهی خط مترو مسدود شده است و طی هماهنگی‌های انجام شده، مقرر شد تا پایان شهریور ۱۴۰۳ این محور آزادسازی شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.