آراستگی محورهای نواحی منطقه۱۳ در طرح پنجشنبه‌های نگهداشت شهر

طرح نگهداشت شهر همزمان با چهارمین روز آبان ماه و در راستای ارتقای رضایتمندی شهروندان و بالابردن کیفیت خدمات، طبق برنامه ریزی منظم با هدف بهبود منظر شهری ، رسیدگی به فضای سبز و پاکسازی محدوده محلات ، به همت نیروهای تلاش گر خدمات شهری در منطقه ۱۳ به اجرا در آمد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، طرح پنجشنبه‌های نگهداشت شهر همزمان با چهارمین روز آبان ماه و در راستای ارتقای رضایتمندی شهروندان و بالابردن کیفیت خدمات، طبق برنامه ریزی منظم با هدف بهبود منظر شهری ، رسیدگی به فضای سبز و پاکسازی محدوده محلات ، به همت نیروهای تلاش گر خدمات شهری در منطقه ۱۳ به اجرا در آمد.
محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه۱۳، اجرای طرح” نگهداشت شهری” را موجب آراستگی محیط شهری و موثر بر شادابی شهروندان عنوان کرد و افزود: برنامه‌های نگهداشت بر اساس نیازسنجی‌ و استفاده بهینه از امکانات موجود برنامه‌ریزی و ایام پایانی هر هفته اجرا می شود که در این راستا، همزمان با هفته اول آبان ماه ، این طرح در محور های منتخب نواحی چهارگانه اجرایی شد.

به گفته او، در این طرح ۱۰۴ کارگر خدمات شهری با نظارت مدیران حوزه خدمات شهری و محیط زیست و شهرداران نواحی و استفاده از ماشین آلات تخصصی نسبت به پاکسازی و نظافت خیابان های کلینی ناحیه۲ ، خیابان محصل سیمتری نیروی هوایی ناحیه۳ و صدیقیان ناحیه۴ اقدام کردند.

شهردار منطقه۱۳، شستشوی مخازن، زیرمخازن، تابلوها، کف‌تراشی و شستشوی کانیوها و لایروبی انهار، رفت ‌و روب معابر، نظافت باغچه‌ها و رنگ آمیزی کافو های برق و زیر مخزنی ها را از جمله اقدامات انجام شده در این طرح برشمرد.

وی تصریح کرد: در حوزه فضای سبز نیز به جهت حفظ آراستگی معابر و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی عملیات خشکه‌زنی، حذف تنه جوش و پاجوش ، تشتک زنی و نظافت، کند و کوب و ساماندهی فضای سبز، حذف علف‌های هرز و واکاری توسط عوامل فضای سبز منطقه انجام شد.