آدینه خدمت شهرداری ایلام

روزی که شهردار و شهروندان “ما” بودن را معنا کردند!!آدینه خدمت شهرداری ایلام آدینه خدمت شهرداری ایلام , میز خدمت شهرداری ایلام با حضور مهندس مظفری شهردار ایلام، معاونین و برخی مدیران شهرداری برگزار گردید. به گزارش شهرداران و  اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام، میز خدمت ادارات […]

روزی که شهردار و شهروندان “ما” بودن را معنا کردند!!آدینه خدمت شهرداری ایلام

آدینه خدمت شهرداری ایلام , میز خدمت شهرداری ایلام با حضور مهندس مظفری شهردار ایلام، معاونین و برخی مدیران شهرداری برگزار گردید.

به گزارش شهرداران و  اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام، میز خدمت ادارات استان از جمله شهرداری ایلام به همت اداره بازرسی و روابط عمومی شهرداری ایلام امروز جمعه در مصلی شهر ایلام برگزار گردید. امروز شهروندان ایلامی با حضور در میز شهرداری مشکلات خویش در زمینه های مختلف را با افشین مظفری شهردار در میان گذاشته و ایشان نیز دستورات لازم را مبنی بر پیگیری امورات آنان صادر نمودند. نکته جالب توجه قدرشناسی شهروندان از گشاده رویی شهردار و سعه صدر ایشان در گوش فرا دادن به سخنان آنان بود.. مشکلات فنی و زیرساختی، امورات مربوط به خدمات شهری، مباحث مربوط به ساخت و سازها، توسعه فضای سبز، آسفالت معابر و تنظیف و پاکسازی ازجمله موضوعات در خواستی شهروندان از شهردار و مدیران بود. حضور در نماز جمعه و شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه‌ پایان بخش برنامه های شهردار و مدیران شهرداری بود.